Jabuke su hrana bogata antioksidansima, vitaminima i mineralima. Njihova konzumacija pridonosi zdravlju i vitalnosti te pruža energiju za cijeli dan.

Jabuke su odličan zalogaj prije svakog obroka, a mogu se i uključiti u obrok.
1. Malo kalorija

Na pauzi razmišljate između jabuke i čokoladice? Sjetite se da jedna jabuka sadrži između 65 i 70 kalorija. Nezdrave grickalice zamijenite jabukama, a dobra strana je da ih možete jesti u velikim količinama bez straha da ćete se udebljati. Ukoliko ne možete pojesti toliko jabuka, jedite banane, mrkve i krastavce.
2. Vlakna

Vlakna ubrzavaju osjećaj sitosti i na taj način sprečavaju unošenje suvišnih kalorija. Jabuka je bogata pektinom, vlaknom koje pridonosi zdravlju probave. U želucu se vlakna šire, što ostavlja manje mjesta za drugu hranu i pomaže da se duže vrijeme osjećamo siti.
3. Vitamini

Jabuke su hrana bogata antioksidansima, vitaminima i mineralima. Njihova konzumacija pridonosi zdravlju i vitalnosti te pruža energiju za cijeli dan, što pomaže u sagorijevanju suvišnih kalorija i ubrzava gubljenje kilograma.
4. Voda

Pretjerana glad često je znak dehidracije organizma. Jedenje jabuka povećava unos vode. Konzumacija dovoljne količine vode organizmu pruža više energije i ubrzava metabolizam.
5. Siromašne natrijem

Odlične su za detoksikaciju organizma. Siromašne su natrijem, što pomaže u eliminaciji suvišne tekućine iz organizma, ali i sprečava zadržavanje suvišne tekućine koja izaziva nadutost.
6. Nizak glikemijski indeks

Sadrže vrlo malo masti i imaju glikemijski indeks 35, na ljestvici od 0 do 100. Namirnice s visokim glikemijskim indeksom povećavaju razinu šećera u krvi, zbog čega tijelo proizvodi inzulin, a to dovodi do jačeg osjećaja gladi, piše Net.

KOMENTARI:
Loading...