Ako doručak zbog slabijeg apetita preskačete i tješite se time da ćete time smanjiti unos kalorija i tako smanjiti težinu. Ili pojedete nešto sitno i onda očekujete da će vam to biti dovoljno da preživite dan, pa opet navečer jer ne želite u organizam unositi kalorije idete gladni spavati, ne činite ništa dobro za vaš organizam.

Svakodnevni stres, umor, iscrpljenost i nesanica znaju biti usko povezani s hranom koju biramo jesti. Stoga, mnogi će pogriješiti kada krenu jesti navečer kako bi se “smirili”, i to posebice u kasnovečernjim satima, a baš to ima negativan utjecaj na kvalitetu sna.

Doručak je neupitno najvažniji obrok u danu, a pravilnom večerom možete skinuti nagomilane kilograme i općenito utjecati na kvalitetu života.

Ujutro kad se probudimo razina šećera u tijelu je niska jer su prošli sati od kako nismo unosili hranu u naš organizam. Zato je jutro idealno vrijeme za jačanje organizma. Ako preskočite doručak ujutro, vaše tijelo može postati malaksalo, možete osjećati glavobolje i nedostatak koncentracije.

Tijekom dana dok smo na poslu, smanjena nam je dostupnost visoko nutritivnih namirnica, pa je i to razlog više da ne preskačete doručak nego jedite ujutro žitarice i razne vrste sjemenki kojima ćete zadovoljiti dnevne potrebe za esencijalnim masnim kiselinama.

Preskočite li doručak, kako će dan odmicati, razina šećera će vam još više pasti, i tijelo će htjeti nešto slatko, a vi ćete mu najvjerojatnije dati rafinirani šećer i masnoće. Na taj način još više zbunjujete tijelo. Nakon buđenja tijelo je slabo i treba mu energije koju mu morate osigurati putem hrane.

Ako to izostavite, tijelo neće htjeti trošiti energiju koju ima, nego će je pretvaratii u masne naslage iz straha da će ostati bez potrebne energije. Stoga, da bi ste bilo zdravi i održali zdravu tjelesnu težinu, doručak ne smijete preskakati, piše Informativa.

KOMENTARI:
Loading...