Magnezijum je važan za zdravlje zubi, kostiju, srca, bubrega i mišića, također, on pomaže da se regulišu ostali nutritijenti, kao što su bakar, cink i vitamin D. Mnogi ljudi ne unose dovoljno magnezijuma, posebno zato što on nije sadržan u mnogo namirnica, a on se u tijelu gubi zbog velikog unosa kofeina, soli i usljed hroničnog stresa i napornih treninga.

Oni ljudi koji pate od insomnije ili drhtanja nogu najvjerovatnije imaju manje magnezijuma u tijelu nego što im je potrebno. Osim njih, magnezijum može biti smanjen u PMS-u, kada su ljudi anksiozni, depresivni, kada imaju migrene, kada pate od dijabetesa tipa dva ili visokog krvnog pritiska, hronične dijareje ili povraćanja, kao i upale mišića.

Žene bi trebalo da unesu od 310 do 320 mg magnezijuma dnevno, a ukoliko su u drugom stanju, od 350 do 360 mg. Magnezijum se može nadoknaditi u vidu tableta, ali on može da škodi ukoliko se koriste neki lijekovi za visok krvni pritisak ili antibiotici. Zbog toga je najbolje unijeti magnezijum kroz hranu.

So za kupku: Iako ovo nije unos magnezijuma kroz ishranu, može da vam pomogne ukoliko patite od insomnije. Napunite kadu toplom vodom i sipajte so za kupanje. Lezite i opustite se. Koža će vam se natopiti ovim rastvorom koji blagotvorno djeluje protiv upalnih procesa i redukuje oticanje. Također, lako ćete zaspati nakon kupke.

Tamno zeleno lišće: Špinat i kelj su bogati vlaknima, antioksidantima, vitaminima ali i mineralima kao što je magnezijum.

Koštunjavo voće i sjemenke: Sjemenke bundeve, orah, brazilski orah, bademi i pistacije dobar su izvor magnezijuma, koji pomaže kod anksioznosti i depresije. Oni također poboljšavaju raspoloženje zato što sadrže protein, vlakna, zdrave masti i druge nutritijente.

Zob: Jedna šolja zobene kaše sadrži 61 mg magnezijuma. Ako uz ovaj doručak dodate i malo sjemenki i koštunjavog voća, povećaćete taj broj.

Banane: Možda je najlakši način da unesete magnezijum taj da pojedete bananu. Jedna banana sadrži 32 mg magnezijuma.

Tamna čokolada: Čokolada koja sadrži više od 80 posto kakaa u sebi bogata je antioksidantima. Također sadrži mnogo magnezijuma.

KOMENTARI:
Loading...