Ususret talasu ljetnih vrućina: Pet namirnica koje će vam pomoći da se rashladite

Za vrijeme visokih temperatura, hidratacija organizma postaje još važnija te bi bilo dobro povećati konzumaciju voća i povrća zbog visokog sadržaja vode, koja tada služi kao dodatan izvor tekućine. Također, treba izbjegavati masnu i slanu hranu te kofeinske napitke.

Ovo su samo neki od savjeta koje nutricionisti predlažu za period ljetnih vrućina. Također, savjetuju i koje namirnice nam mogu pomoći da se rashladimo.

Krastavac: Ubrajamo ga među namirnice koje hlade upravo zbog visoke količine vode. Zbog niske kalorijske vrijednosti, ima vrlo široku primjenu te se koristi u supama, salatama i sendvičima. Krastavac je dobro kombinirati s tikvicama, patlidžanom ili paradajzom, začiniti limunovim sokom, čime se dobije lakoprobavljiva i ukusna salata, idealna za ljetne dane.

Paradajz: Zbog svog nutritivnog sastava, paradajz je već dugo poznata kao visoko vrijedna namirnica. Rado ga koristimo pri spravljanju ljetnih salata, a u kožici paradajza se nalazi spoj koji djeluje kao prirodna zaštita od sunca zbog koje će koža duže biti mlada.

Lubenica: Zbog visokog sadržaja vode, lubenica je jedna od najboljih namirnica za osvježenje. Ukusna je, sočna i lagana te kao takva postaje idealan desert nakon ljetnog ručka. Za dodatno rashlađenje, dobro ju je kombinirati s ananasom i breskvom, ili bilo kojim tropskim voćem. Osim što će vas takav desert osvježiti, osigurat će vam i prijeko potrebne vitamine i minerale.

Grejp: Ova je tropska biljka, osim po svom soku gorko – kiselog okusa, poznata i po visokom sadržaju bioaktivnih tvari koje povoljno utječu na naš organizam. Za rashlađenje, najbolje je konzumirati sok od svježeg grejpa koji će nam pomoći u regulaciji znojenja, a koristi se i za smanjenje prekomjerne tjelesne mase.

Salata od heljde: Tokom ljetnih dana, ako želite ukusan, nutritivno bogat i lagan obrok, razmislite o heljdi. Potrebno ju je skuhati i ohladiti, a zatim joj dodati tunu, kukuruz, svježi paradajz i krastavac, začiniti s limunovim sokom i malo papra. Takav je obrok lako probavljiv, neće vas napuhati, lako se priprema i postat će omiljeni recept za ljeto.

KOMENTARI:
Loading...