Obrocima bogatim ugljenim hidratima i masnoćom možete da se odbranite od virusa influence. Domaći tečni obrok sadrži lako svarljive proteine koji jačaju organizam, vitamine B grupe i malo masti.

Da biste se što prije izborili sa gripom, na jelovniku bi trebalo da bude 15 posto bjelančevina, 30 posto masnoća i 55 procenata ugljenih hidrata. Svaki dan trebalo bi uzeti tri kašičice maslinovog ulja u obrocima i salatama, i pojesti domaću pileću supu, jer je to najbolji tečni obrok tokom svake prehlade, sadrži lako svarljive proteine, neophodne organizmu da se oporavi, vitamine B grupe i malo masti.

Kod gripe, i u prevenciji gripe, svi obroci moraju da budu hranljivi ali vrlo lagani, bogati kompleksnim šećerima ili ugljenim hidratima. U ishranu treba uvrstiti tjesteninu, rižu, krompir i dosta hljeba od integralnog brašna, ako je moguće obogaćenog sjemenkama susama (sadrži kalcijum) i suncokreta (bogat je izvor vitamina E).

Mrkva i blitva bogati su beta-karotenom, pigmentom koji se u organizmu pretvara u vitamin A, a narandže, kivi, peršun i paprike sadrže velike količine vitamina C. Ne treba zaboraviti i bijeli luk koji se oduvijek primjenjuje u smanjivanju bola u grlu, snižava temperaturu i pomaže u liječenju infekcija disajnih puteva.

KOMENTARI:
Loading...