Vaš je organizam zaslužio predah od hrane, stoga mu priuštite povremeni post!

Povremeni post označava preskakanje pojedinih obroka ili odricanje od hrane u određenim dijelovima dana.

Post je jednostavan način da izgubite suvišne kilograme i da se osjećate puno bolje u svojoj koži, a sve to bez prevelikih odricanja.

Tokom posta vaše se tijelo i probavni sistem odmaraju, a sva energija koja bi inače bila potrošena na probavljanje hrane sada je usmjerena na obnovu stanica te proces regeneracije i ozdravljenja.

Kaže se da tokom posta tijelo „jede samo sebe“, što se stručno zove autofagija. Radi se o normalnom procesu kojim tijelo obnavlja vlastite stanice. 

Kako bi vaš povremeni post bio najdjelotvorniji, tokom ostalih dana unosite kvalitetne nutrijente, zdrave masnoće i biljne proteine te izbacite šećer i rafinirane ugljikohidrate koji brzo podižu energije, ali je i jednako brzo spuštaju.

Najčešće vrste povremenog posta   

Post 16/8:

-ovaj post, koji se naziva i 16-satni post ili „vremenski ograničeno jedenje“, odličan je za početnike. Tokom 8 sati u danu možete uzimati obroke, a ostalih 16 sati ništa ne jedete. Možete sve obroke uzimati između 8 i 16 sati, a poslije toga ne jedete.

Post 24:

-ovo je cjelodnevni post koji znači da se hrana jednom ili dvaput sedmično ne uzima po cijeli dan, odnosno svih 24 sata. Dani posta ovdje se izmjenjuju s danima kada imate normalne obroke.

Post 5:2:

-ovo je post koji uključuje pet dana normalne prehrane i dva dana unosa samo 500-600 kalorija. 

Važno je znati da u vremenu posta možete piti tekućinu, a preporučuje se konzumirati samo vodu.  

Dobrobiti povremenog posta

-topi masne naslage i pomaže izgradnji mišića

-smanjuje upalne procese i štiti od srčanih bolesti i raka

-štiti zdravlje mozga i daje mentalnu jasnoću

-regulira nivo šećera u krvi

-snižava krvni tlak

-produžava životni vijek

قالب وردپرس

Komentari: