Što ne jesti prije trčanja?

Određene namirnice uzrokovat će grčeve i mučninu, a neke ti jednostavno neće dati dovoljno nutrijenata ili će usporiti metabolizam.

Prije trčanja potrebno je tijelu dati dovoljno energije, te je upravo zato bitno obratiti pozornost na odabir hrane.

Određene namirnice uzrokovat će grčeve i mučninu, a neke ti jednostavno neće dati dovoljno nutrijenata ili će usporiti metabolizam.

Idealno bi bilo pojesti dobar obrok jedan do dva sata prije treninga, no, ako ipak odlučiš nešto pojesti, ovo je hrana koju trebaš izbjegavati. piše “Index“.

Salate

Salata je odlično jelo, no treba se izbjegavati prije trčanja. Naime, salate ne sadrže dovoljno ugljikohidrata, koji su tvom tijelu prijeko potrebni prije dobrog treninga. Osim toga, povrće poput brokule, artičoke, prokulica i kukuruza ima previše vlakana koja mogu uzrokovati probleme s probavom tijekom trčanja.

Mliječni proizvodi

Punomasni mliječni proizvodi jedan su od najgorih izbora hrane prije trčanja, jer će probavljanje istih uzrokovati grčeve za vrijeme treninga. Mlijeko s 1 ili manje posto mliječnih masti te grčki jogurt nešto su bolji izbor, no ako se odlučiš za smoothie prije trčanja, u isti radije dodaj sojino, bademovo ili rižino mlijeko.

Sok od naranče

Ovaj ukusni napitak prepun je šećera, pa će uzrokovati nagli porast i pad energije tijekom trčanja. Tu je i puno vlakana, pa postoji mogućnost da će se tijekom kretanja pojaviti grčevi ili druge probavne smetnje.

Masna hrana

Iako sadrže puno potrebnih ugljikohidrata, masna hrana usporit će metabolizam, te tako nećeš dobiti potrebnu energiju od ugljikohidrata i proteina.

Kremaste juhe

Juhe se čine kao idealan izbor za hladne dane, no ipak treba pripaziti jer su one kremaste bogate masnoćama i solju. Imaju i puno vlakana, što može uzrokovati bol u trbuhu.

Voće s puno vlakana

Orašasto voće ili voće poput malina, krušaka i jabuka uzrokovat će probavne smetnje za vrijeme trčanja pa ih je dobro izbjegavati. Umjesto njih, odaberi banane ili grožđe.

Visokoproteinski napitci i pločice

Ako trčiš ujutro, radije ćeš preskočiti pripremanje hrane i odlučiti se za visokoproteinski shake ili čokoladicu. Iako je protein dobar izbor “goriva” za trčanje, napitci i pločice nemaju dovoljno ugljikohidrata za dobar trening.

Kofein

Velika šalica kave prije trčanja može uzrokovati probavne smetnje i bol u trbuhu, pogotovo ako u istu dodaš šećer i mlijeko. Ako ti je trčanje glavni trening, izbjegavaj kavu i ostale napitke bogate kofeinom.

Začinjena hrana

Ljuta, začinjena hrana natjerat će te da se preznojiš puno brže, te ćeš tako izgubiti puno tekućina i bit će teško ostati hidratiziran do kraja trčanja. Izbjegavaj ovakvu hranu prije treninga, te se odluči za nešto s malo vlakana i dovoljno ugljikohidrata i proteina.

KOMENTARI:
Loading...