Ispijanje kafe već dugo vremena je nezaobilazna jutarnja rutina ljudi širom svijeta, ali nedavno su istraživači pokušali doći do odgovora da li se ovaj kofeinski napitak može još bolje iskoristiti u teretani. U nastavku su zaključci studije.

Iako se danas prodaju mnogi suplementi koji mogu koristiti ubrzanju procesa izgradnje mišićne mase, malo je poznato da i kafa može imati blagotvorne učinke na izgradnju zdravog i lijepog tijela.

Naime, pojedini treneri i sportisti uz energetske napitke podjednako koriste i kafu kao jedan od proizvoda koji im pomaže u vraćanju energije i poboljšanju učinaka u teretani, a ovu vrstu napitaka ispijaju zbog prisustva kofeina.

Nutricionista Megan Medrano rekla je za Men’s Health da uzimanje kofeina “može poboljšati performanse tokom intenzivnog treninga u trajanju od pet do 20 minuta pod uslovom da ga uzimate zajedno s hranom”.

“Vaše tijelo treba adekvatnu količinu ugljikohidrata, masti i proteina za snagu tokom čitavog treninga. Ako želite dodati kafu svom fitness planu, budite sigurni da ju uzimate uporedo s vašim redovnim obrokom ili užinom”, dodala je ona.

Kako navode stručnjaci, kafa donosi brojne prednosti za organizam, od podizanja nivoa energije do mobilizacije masnih kiselina u tijelu. Oni navode kako su zapravo najveće “štetočine” koje se u kafi mogu naći zapravo šećer i mlijeko.

Preporučuje se konzumacija kafe 45 minuta prije treninga, piše Health24.

KOMENTARI:
Loading...