Ako želite smršaviti, prehrana je ključni faktor u tome. Iako i vježbanje puno pomaže, prehrambene navike su prva stvar koja dovodi u trenutno stanje, i one jedine mogu pomoći da se iz njega izvučemo. Iako prelazak na svu zdraviju hranu pomaže kada pokušavate izgubiti kilograme, određene namirnice ipak će pomoći više nego neke druge. A osim mršavljenja, ove su namirnice toliko zdrave da pomažu u oporavku organizma nakon treninga, pa čak i bolesti.

Chia sjemenke

Ove sjemenke bogate su omega 3 masnim kiselinama koje potiču koncentraciju, a sadrže i mnogo proteina te vlakana. Osim toga, vrlo su dobar izvor kalcija i kalija te antioksidansa. Mogu se dodati u smoothie, a od njih se brzo i jednostavno radi niskokaloričan puding u koji se može dodati razno voće po želji. 

 

Avokado

Ovo ukusno voće može se koristiti kao zamjena za maslac zbog svoje kremaste i masne teksture. Sadrži mnogo prirodnih zdravih masnih kiselina, i odličan je izvor energije ako izbjegavate ugljikohidrate. Zbog toga ga je najbolje jesti nakon vježbanja. Dobar je izvor vitamina A i K zbog čega pomaže u održavanju zdravog srca, kosti i funkcionalne probave.

Zeleno lisnato povrće

Jedno od najzdravijih povrća u ovoj skupini definitivno je kelj, a ni špinat nije daleko. Ovo je općenito jedno od najzdravijih povrća. Sadrži mnoštvo različitih minerala, i ključno je za normalan metabolizam u organizmu, ali i za formiranje novih krvnih stanica i DNA.

Bademi

Šaka badema nakon treninga idealna je grickalica koja će pomoći u oporavku tijela i pravilnom funkcioniranju živčanog sustava. Bogati su zdravim masnim kiselinama i proteinima, a također sadrže vitamin B i E, te kalcij i kalij.

Fermentirana hrana

Ovo je sva ukiseljena hrana poput zelja ili krastavaca. Probiotičke bakterije koje sadrže pomažu u održavanju ravnoteže probavnog sustava, a želucu pomažu da iskoristi više nutrijenata iz druge hrane. 

Matcha

Matcha je prah zelenog čaja koji je odličan protiv umora. Ova namirnica brzo diže razine energije i to mnogo bolje od kofeina. Bogata je željezom koje je prijeko potrebno ako se bavite sportom. Osim toga, sadrži i puno vitamina, kalcija i antioksidansa. 

 
Bobičasto voće

Ako trenirate, potrebno je mnogo antioksidansa, a u ovom ih voću ima najviše. Ono je odlično za izdržljivost, a može poboljšati i učinke treninga.

Quinoa

Ove sjemenke često se smatraju najzdravijom žitaricom, iako to nisu. Quinoa sadrži pravo bogatstvo nutrijenata. Dobar je izvor proteina i dobrih ugljikohidrata. U njoj se nalaze sve esencijalne aminokiseline, a vrlo je bogata magnezijem, manganom, željezom, cinkom, kalijem i kalcijem.

Skyr

Ovo je islandski tip jogurta koji sadrži mnogo više proteina nego običan jogurt. Osim toga, bogatiji je i kalcijem ali i dobrim ugljikohidratima.

Kokosova voda

Ovo piće nije dobro samo za održavanje hidratacije. Ona je za treninge bolja od obične vode jer vraća tijelu elektrolite koje je izgubilo znojenjem, a mnogo je zdravija od drugih umjetnih pića s istom funkcijom

(SB / Zena)

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...