Oni koji su za doručak u organizam unosili 260 kalorija na dnevnoj bazi udebljali su se pola kilograma u odnosu na one koji su ga preskočili, pokazao je pregled dosadašnjih studija.

Međutim, stručnjaci kažu da zdrav doručak može biti dobar izvor kalcija i vlakana, a pokazalo se da poboljšava koncentraciju i pažnju, posebno kod djece.

Doručak vam daje energiju, što će vas spriječiti da užinate kasnije tokom dana i snabdijeva vas esencijalnim nutrijentima, prenosi BBC.

Njegova reputacija kao nutritivna zaštita do današnjeg dana proizlazi iz opservacijskih studija koje pokazuju pozitivnu vezu između ljudi koji jedu doručak i imaju zdravu težinu.

Međutim, novo australijsko istraživanje koje je uzelo u razmatranje rezultate 13 zasebnih ispitivanja o doručku, promjeni težine i unosu energije, pronašlo je malo dokaza koji upućuju na to da redovno doručkovanje može doprinijeti gubitku težine.

Nalazi istraživačkog tima Univerziteta Monash ukazuju na to da bi preskakanje doručka zapravo mogao biti dobar način da se smanji ukupan dnevni unos kalorija. Naučnici su otkrili da ljudi koji doručkuju troše više kalorija, a oni koji preskaču doručak nisu imali veći apetit u popodnevnim satima.

No, preporučuje se oprez kada je riječ o doručkovanju u svrhu mršavljenja kod odraslih, jer to može imati suprotan efekt.

Učesnici su tokom istraživanja praćeni kratko vrijeme, od dvije do 16 sedmica, a razlika u unosu kalorija između onih ljudi koji su doručkovali i onih koji nisu bila je mala.

KOMENTARI:
Loading...