Najbolje se hraniti u skladu s godišnjim dobom, a ovo sezonsko voće i povrće bi se obavezno trebalo naći na vašem tanjiru.

Ovo niskokalorično proljetno povrće, voće i zeleno bilje pored toga što su jako zdravi, održat će vas sitim, te će vam pomoći u detoksikaciju i mršanju.

Mladi krompir

Pun je vode i vlakana, a možete ih skuhati ili ispeći s malo maslinovog ulja i začina. Istraživanja su pokazala kako je kuhani mladi krompir hrana kojom se najbrže možete zasititi.

Grašak

I mahunarke i grašak su dobra opcija za proljetno čišćenje organizma. Samo jedna šoljica graška ima osam grama vlakana u sebi, a možete ga dodati u čorbe, salate, tjestenine, jela sa žitaricama, te kao prilog uz meso.

Artičoke

Poput graška, srca artičoki imaju oko osam grama vlakana po šoljici, a također su pune vitamina C i magnezija koji dokazano pomažu kod srčanog zdravlja.

Baby špinat

U tri velike šoljice ima samo 20 kalorija, a pun je vode. Savršen je dodatak salati, omletu, sendviču ili sjeckan u umaku s grčkim jogurtom, fetom i bosiljkom.

Svježe bilje

Zeleno lisnato bilje poput peršuna, bosiljka, korijandera, vlasca i zmijine trave kriju nevjerojatno puno okusa i jedva da imaju kalorija. Odlični su ako želite smanjiti udio soli pa ih dodajte salati s malo maslinovog ulja, mente, limuna, feta sira, piletine ili tofua.

Šparoge

Ove proljetne biljčice daju čak tri grama vlakana u samo 27 kalorija. U jednoj šoljici daju čak 16 posto preporučenog dnevnog unosa željeza što tijelu daje energiju i pomaže mu boriti se protiv zaraza i infekcija.

Komorač

Također pun vodom, sjeckani komorač u samo jednoj šoljici ima 27 kalorija. Pomaže kod nadutosti, a odličan je u salatama s jajima i tunom.

Jagode

Ako želite nešto slatko, pojedite jagode jer imaju samo 53 kalorije u jednoj šoljici i tri grama vlakana.

Rotkvica

Odlične su kada vam se jede nešto hrskavo, pune su vode, vitamina C i imaju jako malo kalorija – tek 19 u jednoj šoljici.

Marelice

Još jedno proljetno voće koje će vam ugasiti žeđ za slatkim. U samo jednoj marelici kriju se tri grama vlakna, a jedna šoljica sjeckanih marelica ima samo 74 kalorije.

Proljetne zelene salate

Sada je sezona puterice i radiča, kada imaju najslađi okus. Možete pojesti i cijelu zdjelu ovih salata s nekim finim dresingom bez imalo grižnje savjesti.

Potočarka

Paše uz sva jela te je prepuna vitamina i minerala (vitamina A, C, kalcija, folne kiseline…).

KOMENTARI:
Loading...