Njihovu vrijednost odavno su prepoznali nutricionisti te ih preporučuju svima, a posebno osobama koje žele smršati. Naime, zahvaljujući vlaknima, pektinu i velikoj količini vode koju sadrže, trešnje brzo stvaraju osjećaj sitosti i pomažu u regulaciji lošeg LDL kolesterola.

Pomažu nam u uklanjanju masnih naslaga sa stomaka, a njihova kalorijska vrijednost uistinu je niska – u 10 dag trešanja ima samo 60-ak kalorija.

Stručnjaci su utvrdili da trešnje djeluju i protivupalno. Nakon napornog treninga njima ćete ublažiti upalu mišića, a korisne su i za ublažavanje bolova i oteklina koje se javljaju kod artritisa te drugih reumatskih bolesti. Sezonu trešanja iskoristite za spravljanje ukusnog napitka na bazi trešanja koji će otjerati glad i višak kilograma te se boriti protiv upalnih procesa u tijelu.

SASTOJCI ZA NAPITAK S TREŠNJAMA:

– 10 dag trešanja
– 1 šaka špinata
– 1 banana
– 3 dl kozjeg mlijeka ili kozjeg jogurta
– sok od pola limuna

PRIPREMA NAPITKA S TREŠNJAMA:

Trešnje operite, prepolovite i izvadite iz njih košpice. Operite špinat i narežite ga na sitnije komade. Ogulite bananu i također je narežite na ploške. Iscijedite sok od pola limuna. Sve sastojke uključujući i mlijeko (ili jogurt) ubacite u blender ili aparat za izradu smoothieja i dobro izmiksajte. Napitak popijte dok je svjež.

Živjeli!:)

(Zadovoljna.hr) 

قالب وردپرس

Komentari: