Ovu akciju, dogovorenu u saradnji s Europskom komisijom, u junu ove godine prihvatila je Glavna skupština udruženja Brewers of Europe, a Memorandum o razumevanju u četvrtak je u Briselu potpisalo 37 potpisnika, uključujući 25 nacionalnih udruženja pivara.

Svrha ovog memoranduma je da kompanije preuzmu javnu odgovornost kad je riječ o isticanju sastojaka i energetske vrednosti na etiketama svojih proizvoda, dok trgovačka društva podržavaju te napore, prenisi portal Investitor.me.

Memorandum je otvoren za kompanije i udruženja iz svih sektora alkoholnih pića, pod uslovom da ga se potpisnici odgovorno pridržavaju.

Ideja ove akcije je da potrošači uvijek imaju na uvidu razumljive, prepoznatljive, uporedive i tačne informacije na naljepnicama svih alkoholnih pića, navodi se u saopštenju o potpisivanju Memoranduma.

Na evropskom nivou i u potpunom skladu s Uredbom (EU) 1169/20111 Europskog parlamenta i Vijeća o informisanju potrošača o hrani, pivari su u poslednje četiri godine na svojim proizvodima dobrovoljno navodili sastojke i energetsku vrednost.

Kao što je to prikazano u izveštaju o sprovođenju, u zemljama EU ostvarili su znatan napredak u boljem informisanju potrošača, pri čemu 60 posto piva već ima izraženu etiketu kalorijske vrednosti, a 80 posto njih nosi popis sastojaka.

(S. B.)

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...