Kao i sve ostalo u čemu se pretjera, šećer u slatkoj hrani naškodiće vašem organizmu. Neki od nas pravi su ovisnici o slatkom, zbog čega u opasnost dovode svoje zdravlje.

Evo popisa od pet namirnica koje će vam pomoći da se oslobodite svoje ovisnosti od slatkiša.

Paradajz

Paradajz je učinkovit protiv žudnje za šećerom, jer sadrži visoki nivo triptofana – tvari koju tijelo pretvara u serotonin. Ovaj plod bogat je i kromom, mineralom koji umanjuje žudnju za hranom, te reguliše holesterol i nivo glukoze u krvi.

Jabuka

Lako ju je nositi sa sobom i nije ju potrebno guliti ili rezati kao drugo voće. Čak i kisele sorte jabuke sadrže mnogo zdravih ugljikohidrata. Ovo je voće bogato i prehrambenim vlaknima, koja daju osjećaj sitosti i smanjuju glad.

Kukuruz

Posebno dobro suzbija želju za slatkim kad je skuhan. Obiluje antioksidansima, vitaminima. mineralima i prehrambenim vlaknima. Osim poriva za jedenje šećera smanjuje i glad.

Krompir

Ova namirnica neće samo zadovoljiti vašu želju za slatkim, nego će dodatno organizam nahraniti vitaminom C, D i B6 i željezom. Hranjive tvari u krompiru mogu spriječiti bolesti srca, rak i druge degenerativne bolesti, prenose NN.

Cimet

Cimet je fantastičan začin koji ima izvrstan okus i miris, pa ga možete dodati mnogim jelima. Ovaj začin sprečava nagle oscilacije u nivou glukoze koje pridonose želju za šećerom i time odgađa potrebu za unosom nove porcije šećera.

KOMENTARI:
Loading...