Ukoliko želite da se na prirodan način, bez konzumiranja lijekova, oporavite od upale, potrebno je da primijenite neki od ovih metoda. Možete i kombinovati nekoliko načina kako biste se što prije izborili s upalom mišića.

Ukoliko je upala nastala vježbanja opterećenja, obavezno odmorite od 24 do 48 sati.

Masaža

Ako ste vježbali do otkaza, vaša mišićna vlakna su pretrpjela mikropovrede koje su izazvale upalu.

Najbolje rješenje za to je masaža, koja će smanjiti lučenje citokina, zaduženih za ublažavanje upala u organizmu.

Hlađenje

Odmah nakon treninga obmotajte led nekom jakom tkakinom i spustite ga na bolno mesto.

Utopljavanje

Kada prođu 24 sata od treninga, koristiće vam i toplota!

Topao tuš i prijatno ćebe učiniće čuda, vjerovali ili ne.

Ishrana

Mnogo proteina i vode.

Topla kupka

Nije malo poznato da prijatne kupke u trajanju od 15 minuta do pola sata pomažu mišićima da se opuste. Isto važi i za upaljene mišiće.

Istezanje

Odmah nakon treninga za koji slutite da je bio prenaporan, dooobro se istegnite. To će vam pomoći da izbacite mliječnu kiselinu.

KOMENTARI:
Loading...