Kancelarijski posao nije lako kombinovati sa pravilnom ishranom.

Maksimum koji može da priušti prosječni radnik je pola sata pauze za ručak. Istovremeno, nutricionisti kažu da onaj ko želi da izgubi težinu treba da jede nekoliko puta dnevno, samo takav sistem ishrane ima pozitivan efekat na metabolizam, eliminiše neprijatan osjećaj gladi i pomaže da se ne nagomilava masnoća u večernjim satima.

Ali šta ako kancelarijski posao ne uključuje velike pauze za jelo?

Rješenje: organizujte male obroke na svakih nekoliko sati na poslu.

Ključna tačka: Ove grickalice ne treba da se sastoje od peciva, čipsa i druge nezdrave suhe hrane, što može dovesti do gastritisa i drugih bolesti želuca.

Da ne biste iritirali kolege na poslu, hrana takođe ne treba jako da miriše.

Evo nekoliko savjeta za one koji žele da jedu u kancelariji ukusnu i zdravu hranu:

Ne treba da držite na svom stolu grickalice poput čipsa ili keksa.

Ako se plašite da ćete propustiti obrok, podesite alarm na vašem telefonu.

Kupite kilogram jabuka u slučaju da želite nešto da žvaćete. Ali, narandže izbjegavajte na radnom mjestu: njihov oštar miris može da iritira kolege.

Posebno za one koji žele da koriste zdrav način ishrane iz dana u dan i promjene svoj život, pripremili smo verziju ukusnog menija za jedan dan i broj kalorija.

Da biste dobili potpunu sliku o moći ove ishrane, mi smo uključili na našoj listi ne samo obroke u kancelariji, već ručak ili večeru kod kuće.

Ukusni dijetetski meni ima 1520 ili 1170 kcal.

9.00. Doručak (177 kcal)

Smoothie od banane i kivija, zdrav i ukusan doručak. Miksirajte u blenderu bananu, kivi i 150 ml mlijeka. Nema potrebe dodavati šećer, ako je banana zrela ukus će biti sasvim lijep.

11.30. Užina (273 kcal)

100g sira (174 kalorija), 10 badema (oko 10 g, ili 57 kcal) i kruška (42 kcal). Za tako malu užinu potrebno vam je najviše 10 minuta, tako da vas neće odvući od posla.

14.00. Ručak (700 kcal / 350 kcal)

Špageti – 100 g (oko 344 kcal), 200 g kuhanih pilećih prsa (274 kcal), 80 g crnog luka (33 kcal), 2 grama soli, biber se može dodati, 50 g paradajza po ukusu (46 kcal). Ovaj zdravi ručak je najbolje da kuhate kod kuće i ponesete na posao.

15.30. Desert (120 kcal)

Budite sigurni da ćete uživati u ukusnim mliječnim proizvodima. Jednostavno šolja jogurta neće pomoći ovdje, ali predlažemo da popijete šolju prirodnog jogurta sa bobicama i voćem (120 kcal).

17.30. Druga užina (163 kcal)

2 kašike namaza (50 g, 83 kcal) i 2 kriške hljeba (80 kalorija). Jednostavno i ukusno!

19.00. Večera (115 kalorija)

Prelijte ključalom vodom 2 paradajza, uklonite koru. Stavite u blender i dodajte pola crnog luka, 3 čena bijelog luka, 20 g celera, malo soka od paradajza i miksirajte dok ne postane glatko. Sipati u posudu i dodajte kašičicu maslinovog ulja po ukusu soli i bibera, malo sirćeta.

21.30. Treća užina (72 kcal)

Sada, kada dođete kući i nema vaših kolega, možete priuštiti sebi đus od narandže ili (oljušteno voće – 200 grama, 72 kalorija) ili grejpfrut!

Brojanje kalorija je samo jedan aspekt efikasnog mršavljenja. Između energije koju trošite, i kalorija koje konzumirate mora biti ravnoteže. Dakle, ne zaboravite na dnevne fizičke aktivnosti!

KOMENTARI:
Loading...