Couple making vegetarian dinner

Šoljica jagoda sadrži oko 85 miligrama vitamina C, što je više nego što biste dobili od jedne narandže. Oni koji vole prokulice iz jedne šoljice izvlače 75 miligrama ovog vitamina.

Kad vam neko spomene vitamin C, obično prvo pomislite na narandže, ali možda ne biste trebali. Naime, ovo voće ne spada u grupu namirnica koje sadrže najviše ovog vitamina. Imate li problema sa njegovim nedostatkom nutricionisti predlažu da proširite jelovnik sljedećom hranom.

Jagode

Šoljica jagoda sadrži oko 85 miligrama vitamina C, što je više nego što biste dobili od jedne narandže. Osim tog vitamina, jagode sadrže mangan koji pomaže u održavanju nivoa šećera u krvi.

Ananas

U jednoj šoljici svježeg tropskog voća ima 79 miligrama vitamina C. Za razliku od ostalog voća, ananas ima poseban enzim koji navodno pomaže u probavi proteina, ali za to još nema naučne potvrde.

Keleraba

Neće vas osvojiti izgledom, ali mogla bi vas usrećiti čak 84 miligrama vitamina C u jednoj šoljici ovog povrća. Najbolji način pripreme je da je naribate kao salatu od kupusa ili je narežite na komadiće i popržite na maslinovom ulju.

Mango

Ovo sočno voće ima 122 miligrama vitamina C po šoljici. Mango je također jedan od izvora zeaksantina – prirodnog karotenoidnog alkohola koji neka istraživanja povezuju sa dobrim vidom. Čak i smrznuti mango zadržava sva dobra svojstva.

Prokulice

Oni koji vole prokulice iz jedne šoljice izvlače 75 miligrama vitamina C, kao i sve ostale zdrave tvari koje one dijele s ostalim zelenim povrćem.

Papaja

Jedna papaja ima oko 95 miligrama vitamina C. Osim toga, ima enzime koji su dobri u borbi protiv upala te za kvalitetniju kožu. Upotrijebite papaju kao jedan od sastojaka frapea ili je jednostavno pojedite narezanu na komadiće.

Paprika

Paprika bilo koje boje ima od oko 95 do čak 340 miligrama vitamina C. Nevjerovatno je to koliko je niskokalorična, pa je odličan prilog bilo kojem jelu.

Brokula

Šoljica sirove brokule sadrži oko 80 miligrama vitamina C, kao i vitamin K, koji je dobar za zdrave kosti. To vam je dovoljno za cijeli dan.

KOMENTARI:
Loading...