Ne kaže se bezveze da je doručak najvažniji obrok u danu. Ako planiraš skinuti koji kilogram ili se početi zdravije hraniti – kreni od toga što jedeš ujutro. Odabirom pravilnih namirnica ujutro možeš pokrenuti i ubrzati metabolizam, olakšati gubitak kilograma ili poboljšati probavu.

Zdrav i potpun obrok garantira ti bolju koordinaciju oka i ruke, pojačanu fizičku aktivnost tijekom dana i uspješnije savladavanje intelektualnih napora. Zato je bitno da ne zabušavaš po pitanju ovog obroka!

Unesi dovoljno vlakana!

Vlakna te dulje drže sitom pa nećeš biti gladna do ručka. Ako voliš žitarice za doručak, obrati pozornost koliko imaju dodanog šećera i vlakana po porciji. Zobena kaša je odlična jer nema dodanog šećera (osim onog kojeg ćeš dodati sama), a na 155 kalorija nudi ti čak 5 grama vlakana od preporučenih 8 koliko bi bilo dobro unijeti. Možeš klopati i peciva sa cjelovitim žitaricama jer su također bogata vlaknima.

Doručkuj najkasnije sat vremena nakon buđenja

Iskoristite potencijal organizma da sagorjeva masti! Jedi kad ustaneš, točnije, najkasnije sat vremena nakon buđenja. Na taj način potičeš svoj metabolizam, a spriječit ćeš i napadaje gladi kasnije kroz dan.

Odaberi više proteina, a manje šećera

Iako te slatka hrana možda mami ujutro, nije najbolji odabir. Ima više kalorija, a daje manje energije. Jaja su odličan izbor, kao i piletina, grčki jogurt , zrnati sir ili domaći maslac od kikirikija. Zasladiti se možeš grožđicama, medom ili nekim voćem.

Uvijek budi vjerna svom doručku!

Neka ti postane ritual! Ako želiš zdrav, brz i ‘živahan’ metabolizam – pokušaj uvijek doručkovati, barem nešto. Odlazak u školu, buđenje pola sata prije prvog sata, sve nam je to poznato. Ipak, pripremi hranu večer prije ili u školu ponesi barem jabuku i pecivo sa žitaricama u školu pa ih pojedi putem ili nakon prvog sata. I to će biti bolje od ničega. Ako se ne najedeš za doručak, cijeli dan ćeš biti gladna.

Doručkuješ li ti? Imaš li vremena za to?

KOMENTARI:
Loading...