Prije nego što počnete sa vježbama za leđa, opteretite se tegovima sa kojim možete da izvedete sva ponavljanja.

Teretane okupljaju one koji žele da oblikuju svoje tijelo, da izgledaju što bolje, ali da se tako i osjećaju. Mnogi su posvećeni samo jednoj grupi mišića, kao što su naprimjer trbušnjaci. Međutim, do balansiranog izgleda dovest će nas podjednaka pažnja usmjerena ka svakom dijelu tijela. Tu se ubrajaju i leđa, posebno ukoliko forsiramo trbušne mišiće. Ova grupa je jedna od najvećih i utiče na naše držanje i na naš stav.

Prije nego što počnete sa vježbama za leđa, opteretite se tegovima sa kojim možete da izvedete sva ponavljanja. Vremenom ćete težinu mijenjati i povećavati, kako vam se mišići budu navikavali. To je jedan od ključnih elemenata za uspjeh i vidljive efekte vježbanja. Počnite sa veslanjem šipkom. Nagnite se naprijed, ali tako da vam leđa ostanu prava.

  - Najbolje vježbe za leđa

Šipku uhvatite malo šire od ramena i povucite ka donjem stomaku, a potom opružite. Uradite tri serije sa deset ponavljanja. Na krajeve šipke možete staviti određenu težinu. Teretane sigurno posjeduju spravu za veslanje. Ona će vam koristiti pri sljedećoj vježbi. Sjedite, uhvatite šipku u širini ramena, blago savijte koljena i povucite ruke ka sredini grudi, pa se vratite u početni položaj. Uradite dvije serije sa 12 ponavljanja. Iskoristite tegove u trećoj vježbi, tako što ćete se osloniti na jednu ruku, sa savijenim trupom. Povucite teg ka gore dok ne dodirnete grudi, povlačeći savijeni lakat i rame ka gore, pa potom vratite. Uradite također dvije serije sa 12 ponavljanja.

Ono što će vam teretane sigurno obezbijediti jesu odlični primjeri kako da vježbate. Možete se posavjetovati sa onima koji su tu duže od vas i sa instruktorima. Koristit će vam mrtvo dizanje, u kojem ćete ujedno aktivirati i noge. Odlični su i zgibovi sa tegovima, a postoje i mnoge vježbe koje možete da radite sa težinom sopstvenog tijela, odnosno bez dodatnog opterećenja. To su, prije svega, čučnjevi, ali i klasične vježbe za leđa, dok ležite na stomaku, odižući trup i lopatice.

KOMENTARI:
Loading...