20.6 C
Bosanska Krupa
Ponedjeljak, 13 Jula, 2020

MORNARSKA DIJETA TOPI SALO LUDOM BRZINOM: Jedu se i HLJEB I SLADOLED, a za tri dana skidaju četiri kilograma!

Jedna od takvih dijeta je trodnevna dijeta koja je poznata još i kao klivlendska, mornarska ili vojna dijeta. Sve su to varijante iste dijete koja se temeljni na veoma niskom unosu kalorija i ubrzavanju metabolizma.

Zajedničko im je i to što garantuju gubitak do četiri kilograma, mada imajte na umu da je uglavnom riječ o izgubljenoj vodi. Uglavnom se baziraju na povrću i tunjevini, a za večeru se možete zasladiti i sladoledom! Obavezan je unos velike količine vode.

S obzirom na restriktivnost dijete, nikako se ne smije provoditi često, a treba da znate i da lako možete vratiti stare kilograme ako se previše opustite poslije ovakvog način ishrane.

Evo i trodnevnog jelovnika:

Prvi dan

Doručak: pola grejpfruta, parče tosta, dvije kašike kikirki putera, kafa ili čaj.

Ručak: pola šoljice tune, parče tosta, kafa ili čaj.

Večera: 100 g bilo koje vrste mesa, šoljica pasulja, pola banane, manja jabuka i šoljica sladoleda od vanilije.

Drugi dan

Doručak: jedno jaje, parče hleba i pola banane.

Ručak: šoljica svežeg sira ili kriška tvrdog sira, jedno kuhano jaje i pet slanih krekera.

Večera: dvije viršle, šolja brokolija, pola šolje šargarepe, pola banane i pola šoljice sladoleda od vanile.

Treći dan

Doručak: pet slanih krekera, kriška tvrdog sira i manja jabuka.

Ručak: jedno kuhano jaje i parče tosta.

Večera: šoljica tune, pola banane i šoljica sladoleda od vanile. 

قالب وردپرس

Dodaj komentar
- Oglas -

Najnovije

Povezani članci

Dodaj komentar