Namakanjem badema u vodi smanjuje se količina tanina i kiselina koji se nalaze u ljusci orašastog voća, a koji mogu smanjiti apsorpciju hranjivih tvari iz badema u tijelu.

Iz mokrih badema tijelo će još bolje “upiti” svu njihovu hranjivost, vitamine i minerale te stimulirati aktivnost enzima u tijelu čime se poboljšava probava. Dodatni plus namočenih badema je taj da su mokri bademi još ukusniji od suhih te se mogu koristiti u brojnim receptima.

Namočeni bademi imaju više vitamina B i enzima poput lipaze od suhih badema. Blanširani bademi također su dobar izvor kalija, vlakana, proteina i zdravih masnoća, uključujući monozasićene i polizasićene masne kiseline, dok s druge strane imaju malu količinu zasićenih masti.

U bademima se nalaze i kalcij i željezo te moćni antioksidanti koji pridonose dobrom sveukupnom zdravlju.

Kako namakati bademe? Najbolje metoda je 24-satno namakanje u dvije vode. Oko 250 grama grama badema stavite u posudu ili lonac i prelijte ih s toplom vodom.

Nakon 12 sati iscijedite vodu i dodajte bademima dvije žličice soli. Nakon toga ponovno napunite posudu toplom vodom i ostavite bademe u njoj još 12 sati.

Nakon 24-satnog namakanja lako ćete skinuti smeđu ljusku s badema, ako se već nije sama odvojila. Tako namočene bademe možete koristiti tjedan dana tijekom kojih neće izgubiti ništa od svoje nutritivne potentnosti.

Zbog veće količine vitamina E, vlakana i folne kiseline, namočeni bademi povoljnodjeluju na probavu, pomažu kod dijabetesa, problema s kožom i kroničnih bolesti poput srčanih problema i reumatoidnog artritisa.

Namočeni bademi odličan su saveznik i mršavljenja jer njihova bogata količina vlakana smanjuje osjećaj gladi čime se smanjuje unos kalorija i potiče gubitak kilograma.

(Zadovoljna.hr)  

قالب وردپرس

Loading...