Ovisno koliko je zrela, banana ima različit učinak na naše tijelo. Neki ljudi preferiraju one tvrde i gotovo nezrele dok su drugima najdraže mekane banane s puno crnih tačkica.

Banane su iznimno zdravo prenosivo jelo. Pune su vitamina i vlakana te ugljikohidrata koji će vam u trenu dignuti uspavanu energiju.

Unos vlakana, kojima je banana bogata, izuzetno je bitan za čovjekovo zdravlje, jer pravilan unos vlakana osigurava manji rizik od srčanih bolesti, dijabetesa i zatvora, a vlakna će vas držati duže sitima. Osim toga, banane sadrže resistentni škrob, vrstu ugljikohidrata koji vam pomaže da se duže osjećate sitima. Nakon što osjetite glad, možete bez grižnje savjesti posegnuti za bananom, jer sadrži svega 100-ak kalorija.

I jako zrela banana i ona pomalo zelenkasta su dobre za naš organizam, ali svaka u tijelu radi na drugačiji način. Banane koje su toliko zrele da su već crne, u sebi sadrže tvari koje imaju antikancerogena svojstva.

Zapravo, stručnjaci kažu da što je banana tamnija, odnosno ima više tamnih tačkica, zdravija je za naše tijelo jer je bogata velikom količinom B i C vitamina, sadrži kalij te antioksidanse. Osim toga, lakše se probavlja.

Zelenkaste i tvrđe banane bogate su probiotičkim bakterijama koje dobro djeluju na zdravlje debelog crijeva. One sadrže manje šećera od vrlo zrelih banana i više škroba. Upravo škrob je odgovoran za duži osjećaj sitosti, piše 24sata.

KOMENTARI:
Loading...