Da se bira titula “kraljice voća” među sportašima, nema sumnje da bi banana pobijedila! Banane jedu svi, bez obzira na sport, godine, ili bilo koji drugi kriterij. Naravno, popularnost su banane dobile ne samo zbog svoje praktičnosti već i zbog niza zdravstvenih benefita.

Banana je voće koje ne sadrži masnoće i holesterol, a smiksanu je možete koristit umjesto putera kako biste izbjegli ovu nezdravu namirnicu. Banana je bogata kalijem, manganom, vitaminima B6 i C te vlaknima. Prosječna banana ima oko 110 kalorija.

Osim svega navedenoga, dokazano je da je bananu mudrije pojesti umjesto slatkih energetskih napitaka. Naime, banana bolje utječe na nivo dopamina od energetskih napitaka, ali ga i zadržava na visokom nivou i sat vremena nakon konzumacije ovog voća. (Dopamin je neurotransmiter koji direktno utječe na naše raspoloženje.)

Nadalje, prema japanskoj studiji objavljenoj 2013. godine, banane koje na kori imaju crne/smeđe pjege proizvode supstancu imena (TNF – faktor nekroze tumora) koja uništava tumorske stanice. Dakle, što je kora tamnija i prekrivenija tamnim mrljama, to su snažnije antikancerogene vrijednosti banane.

Uz ovu zdravstvenu prednost banana s tamnim mrljama, dodatna vrijednost im je pomoć u rješavanju mamurluka. Za to je zaslužan kalij iz banane. Lijekari preporučuju da jednu bananu pojedete prije spavanja, a drugu nakon buđenja. Mamurluk će biti znatno umanjen na ovaj način.

Lijekari i nutricionisti preporučuju svakodnevnu konzumaciju po jedne banane za zdravlje!

KOMENTARI:
Loading...