Četiri jednostavna, dokazana načina izbacivanja stresa

Ako ste pod stresom nakon dugog radnog dana, definitivno niste jedini. Od deset zaposlenih osoba više od 8 njih rade stresne poslove koji se kasnije odražavaju na cijeli organizam i preslikavaju na život.

Nakupljen kortizol, koji je poznatiji kao hormon stresa, može izazvati značajne zdravstvene probleme ako se ne znamo izboriti sa njim i sniziti njegovo prisustvo u krvi.

Postoje jednostavni i dokazani načini borbe protiv ovog velikog problema modernog doba, a na vama je samo da ih pročitate, zapamtite i primijenite u svojim životima. Promjene ćete osjetiti odmah.

1. Isključi, ugasi, odjavi

Naravno, riječ je o svim vrstama tehnike, kako televizoru, tako i o kompjuteru, mobilnom aparatu, pa čak i radio prijemniku. Kontrolišite svoje vrijeme izloženosti medijima i ne dozvolite da ono pređe sve granice normalnog budući da veliki broj ljudi čita novine, gleda TV ili sluša radio i dok jede. Pokušajte se odviknuti od ovisnosti o medijima, uzmite dva dana slobode od svog smartphonea i provjerite kakav je osjećaj živjeti normalno kao nekada prije.

2. Jedite ovu hranu

– Tamna čokolada

Antioksidans koji ne samo da smanjuje nivo stresa u krvi, već uređuje i krvni pritisak, holesterol i pomaže dostizanju dobrog raspoloženja. Bitno je izabrati čokoladu koja sadrži najmanje 65 procenata kakaa, što ipak na našem tržištu nije baš toliko jednostavan zadatak.

– Omega 3 masne kiseline

Avokado, riba, masline, maslinovo ulje, sve su to izvori Omege 3 kao predstavnika dobrih, nezasićenih masnih kiselina. Zbog brojnih pozitivnih svojstava među kojima je čak i podizanje imuniteta, preporučuje se barem dva puta sedmično jesti obroke bazirane na ribi.

– Citrusi – limunasto voće

Limun, narandže, i ostali članovi porodice agruma, kao i jagode koje ne spadaju u taj rod, fenomenalni su izvori vitamina, a posebno vitamina C. Postoje i drugi izvori ovog mikronutrijenda, a izdvojiti se može paradajz, brokule, zelene paprike, kivi i drugi.

3. Pokrenite se

Vježbanje je još je još jedan u nizu, i možda i najefikasniji način obračuna sa stresom od svih. Možete se odlučiti za bilo koju vrstu aktivnosti koja vam najviše odgovara, a tempirajte je baš onda kada ste psihički najumorniji. Već nakon pola sata vježbanja primijetit ćete da ste svu negativnu energiju izbacili iz sebe, a da se nivo stresa u potpunosti smanjio te da se odlično osjećate uprkos fizičkom umoru koji vam tada postaje drag.

4. Odmorite se, kvalitetno

Nedavno istraživanje pokazalo je da oko 70 posto osoba koje su pod stresom imaju problema sa snom. Loš san se kasnije direktno dovodi u vezu sa slabim imunitetom, srčanim problemima, te anksioznošću i depresijom. Kako bi zaustavili stres na ovom polju, preporučujemo sljedeće tri stvari.

– Preskočiti popodnevnu kafu

Kofein u krvi ostaje najmanje šest sati, a on onemogućava utonuće u kvalitetan san.

– Pritisnuti dugme za isključenje

Ponovo se misli na tehniku koja remeti normalan odmor i u dobroj mjeri i cijeli život. Gledanje TV-a, provjeravanje Facebook accounta pred spavanje i druge slične aktivnosti, direktno kvare san. Najveći krivac tome je svjetlost koju projektuju LCD i drugi ekrani koji remete prirodni proces uspavljivanja.

– Pripremiti sobu

Namjestiti spavaću sobu tako da sve bude podređeno kvalitetnom odmoru. Mjesto za spavanje treba biti u tami, ugodno ohlađeno i tiho.

KOMENTARI:
Loading...