Postoji više razloga zbog kojih osjećamo glad vrlo brzo nakon što smo jeli, a neke od najčešćih možete pronaći u nastavku teksta. Kada budete svjesni razloga, moći ćete poduzeti potrebne korake da ih riješite – dovoljno će biti samo malo više truda (i odricanja).

1. Izbjegavate zeleno povrće

Zeleno povrće nije dio vaših obroka? Onda nemojte biti iznenađeni ako jedete 10 puta dnevno. Zeleno povrće bogato je vlaknima, a nedostatak vlakana može uzrokovati pretjeranu glad. Konzumiranje hrane bogate vlaknima “ubit” će glad, ali i pomoći vam ako imate problema s probavom, povišenim šećerom, krvnim tlakom i kolesterolom.

2. Ne konzumirate dovoljno proteina

Osim što je konzumiranje proteina dobro za izgradnju mišića, proteini su idealni i za one koji pokušavaju smanjiti unos hrane kako bi izgubili suvišne kilograme.

Proteini se sporije razgrađuju i zato nas duže drže sitima, zbog čega je bitno jesti ih u dovoljnim količinama. Ako ne jedete meso, ne trebate se brinuti o unosu proteina jer ih možete dobiti iz biljaka kao što su grah, grašak, mahune, orašasti plodovi i sjemenke.

3. Jedete previše šećera

Jednako kao primjerice alkohol, cigarete ili droge, i šećer stvara ovisnost. Zato nije nimalo čudno ako osjećate glad samo nekoliko minuta nakon što ste pojeli nešto slatko.

Ako želite smanjiti želju za slatkim, onda ćete morati smanjiti unos šećera. Taj dio možda će vam olakšati činjenica da šećer dovodi do pretilosti, uzrokuje propadanje zubi, a posljedica pretjeranog unosa može biti i primjerice dijabetes tipa 2.

4. Ne konzumirate dovoljno proteina

Osim što je konzumiranje proteina dobro za izgradnju mišića, proteini su idealni i za one koji pokušavaju smanjiti unos hrane kako bi izgubili suvišne kilograme.

Proteini se sporije razgrađuju i zato nas duže drže sitima, zbog čega je bitno jesti ih u dovoljnim količinama. Ako ne jedete meso, ne trebate se brinuti o unosu proteina jer ih možete dobiti iz biljaka kao što su grah, grašak, mahune, orašasti plodovi i sjemenke.

5. Jedete previše šećera

Jednako kao primjerice alkohol, cigarete ili droge, i šećer stvara ovisnost. Zato nije nimalo čudno ako osjećate glad samo nekoliko minuta nakon što ste pojeli nešto slatko.

Ako želite smanjiti želju za slatkim, onda ćete morati smanjiti unos šećera. Taj dio možda će vam olakšati činjenica da šećer dovodi do pretilosti, uzrokuje propadanje zubi, a posljedica pretjeranog unosa može biti i primjerice dijabetes tipa 2.

(Zadovoljna.hr)  

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...