Ovo su načini na koje možete spriječiti opadanje kose ili ga čak zaustaviti kad već jednom do njega dođe.

Prehrana na prvom mjestu

Ovo je ogroman faktor kod opadanja kose. Kosa je nusproizvod rasta i razvoja tijela a sastoji se većinom od proteina i aminokiselina, stoga je logično da je njihova konzumacija među ključnim faktorima za rast kose. Još jedan važan faktor je izbjegavanja procesirane hrane pune aditiva, jer te kemikalije nekada mogu utjecati na razne probleme u tijelu, pa tako i zdravlje kose.

Proteini:

Oni čine 90% naše kose pa je ključno da ih jedeno dovoljno. Kada kažemo proteini, ne mislimo uvijek na ove životinjskog porijekla. Neki biljni proteini mogli bi biti učinkovitiji za rast kose i istovremeno pružati ostale potrebne nutrijente.

Cink i željezo:

Željezno je odgovorno za transport kisika u stanice kose, također pomaže tijelu da koristi proteine u izgradnji kose. Cink pomaže tijelu obnovi i rastu kose, te pomaže rad lojnih žlijezda tjemena.

Vitamin C:

Vitamin C pomaže tijelu u proizvodnji kolagena koji je nužan za proizvodnju novih stanica kose. Ako nedostaje vitamina C kosa će postati tanka i sklona pucanju.

Biotin i vitamin B:

Dokazano je da uzimanje suplemenata vitamina B, a posebno biotina, može ubrzati rast kose.

Silika:

Silika je jedan od ključnih nutrijenata za kosu i kožu. Ona pomaže kosi da održi elastičnost, te popravlja oštećene stanice.

Stres je najveći neprijatelj kose

Velike razine stresa u tijelu dovode ga u stanje preživljavanja, a tada se svi nutrijenti koriste za zaštitu ostalih organa pa kosa ostaje bez njih. 

Stres uzrokuje i bolest alopeciju, zbog koje kosa nekad opada u velikim pramenovima. Dobra je vijest da opadanje kose uzrokovano stresom može biti reverzibilno, pa kosa nekad ponovo naraste kada nestane stres.

(SB)

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...