Za čuvenu haljinu koju, zbog optičke iluzije, neki ljudi vide da je zlatno-bijela, a drugi da je plavo crna, vjerovatno ste već čuli…

Taj Internet fenomen jedna organizacija koja se bavi zaštitom žena od zlostavljanja odlučila je iskoristiti na originalan način kako bi ukazala na problem nasilja nad ženama.

Južnoafrička podružnica organizacije “Armija spasa” (The Salvation Army) postavila je danas na svom Twitteru @SalvationArmySA ovu fotografiju na kojoj je pretučeni model obučen u zlatno-bijelu haljinu.

Model ima vidljive modrice, a pitanje postavljeno uz fotografiju je “Zašto je tako teško vidjeti plavo i crno?” (Why is it so hard to see black and blue), odnosno zašto je tako teško vidjeti modrice.

Osvrćući se na optičku iluziju koja je zaludjela svijet, poručuje se i ovo: “Jedina iluzija je ako vi mislite da je to njen izbor. Jedna od 6 žena u svijetu je žrtva zlostavljanja. Zaustavimo nasilje nad ženama!”

Tu je i logo Carehavena, sigurne kuće za zlostavljane žene i djecu koju vodi “Armija spasa”, a koja je, kako se navodi, dosad pomogla oko 5.000 ljudi.

KOMENTARI:
Loading...