Svjetska javnost je za gotovo svaku globalnu kompaniju razvila stereotipe o načinu na koji rade i načinu na koji zapošljavaju, a ove ilustracije će vam opisati šta to tačno podrazumijeva.

Većina ljudi pretpostavlja kako bi za rad u recimo Starbucksu bilo potrebno znati pisati imena na šoljicama kafe, a za rad na Instagramu stavljati hastagove na sve.

Konceptualni umjetnik i ilustrator iz Pakistana Leonid Khan napravio je urnebesne ilustracije koje pokazuju koje su vještine potrebne za rad u kompanijama kao što su Google, Apple ili IKEA.

Za razgovor u IKEA-i, slavnom švedskom proizvođaču namještaja, ilustracija pokazuje da uposlenik prvo mora sastaviti stolicu pa sjesti na nju kako bi razgovarao o poslu, dok u pošti dobija posao ako “zna kako gubiti stvari”.

161103134-13_mn 161103134-12_mn 161103134-11_mn 161103134-10_mn 161103134-9_mn 161103134-8_mn 161103134-7_mn 161103134-6_mn 161103134-5_mn 161103134-4_mn 161103134-3_mn 161103134-2_mn 161103134-1_mn

KOMENTARI:
Loading...