Slatkiši su navika i naravno da ih nije lako tek tako smanjiti. Ali postepeno svako može steći nove navike i svesti konzumiranje šećera na zdraviji nivo

Šećer sadrži puno energije, ali ništa od vitamina i minerala. Štetan je za zube, pogotovo ako se jede između obroka.

U današnje vrijeme ljudi puno konzumiraju slatku hranu i sigurno bi se bolje osjećali kada bi to malo smanjili.
Poslastice su navika i naravno da ih nije lako tek tako smanjiti. Ali postepeno svako može steći nove navike i svesti konzumiranje šećera na zdraviji nivo.

Rizici ako previše konzumirate šećer
• Prekomjerna težina
• Problemi sa zubima
• Rizik da ne unesete dovoljno potrebnijih namirnica, jer šećer stvara ovisnost i stoga neki ljudi ako jedu puno šećera, manje uzimaju one bitnije namirnice.

Nove navike
• Nemojte stavljati šećer u kafu ili čaj. Vidjet ćete da ćete se vremenom navići.

Ako baš ne možete, koristite nadomjestak za šećer
• Jedite nezaslađeni hljeb i peciva
• Jedite manje marmelade i džema
• Izbjegavajte voćne zašećerene jogurte
• Izbjegavajte stavljanje šećera kad jedete pahuljice s mlijekom
• Ako vam treba nešto slatko, jedite voće umjesto kolača ili bombona
• Imajte voće uvijek u kući ako vam zatreba slatko
• Prije nego što kupite nešto što sadrži šećer, pogledajte koliko taj produkt sadrži šećera. Ako ima sličan produkt sa manje šećera, uzmite njega
• Jedite češće a manje u toku dana, tako ćete biti sitiji i manje uzimati slatku hranu
• Pijte vodu češće.

Rezultati umjerenog konzumiranja
• Lakše ćete smršaviti
• Imat ćete zdravije zube.

Dobro je znati
Nemojte navikavati djecu da jedu slatku hranu. Potičite ih da jedu slatkiše jednom sedmično.

KOMENTARI:
Loading...