Najgore što možete učiniti je leći na kauč i zaključati vrata, kažu stručnjaci. Samoća je češća nego što mnogi mogu zamisliti. Kao društvo može se više brinuti jedni o drugima, to je sigurno, ali šta možemo učiniti za sebe, ako smo usamljeni?

Tri su osnovne stvari, kažu stručnjaci:

1. Potražite pomoć

Najgore što možete učiniti kad ste usamljeni, je odustati, ležati na kauču i zaključati vrata. Postoji zapravo samo jedna stvar za napraviti, morate se nositi s tim problemom.

Prema statistici koja se posebno odnosi na mlade i starije osobe, svaka čestvrta osoba se osjeća usamljeno.

Najvažniji izbor koji možete poduzeti je potražiti pomoć. Nađite ili stručnu pomoć ili osobu sa kojom možete otvoreno razgovarati o svemu, pa čak i o depresiji, u koju često „upadaju“ osobe koje su usamljene.
2. Pronađite “motivaciju“

Da li vam je teško tražiti pomoć, možete isprobati sami analizirati svoju situaciju.

Razmislite o tome i napišite kako se osjećate danas. Pokušajte biti objektivni koliko god možete, i pokušajte napisati činjenice.

Onda napišite gdje želite biti i sa kim želite biti.

Nakon što ste to učinili, biti će daleko lakše raditi prema cilju, bilo da je cilj provoditi vrijeme sa porodicom, prijateljima ili djevojkom.

Ne treba podcjenjivati utjecaj koji kućni ljubimci imaju na psihu.

Kada imaš ljubimca imaš nekoga tko je uvijek tu i ko je uvijek sretan što vas vidi.

Osim toga, šetnja sa vašim psom je lijep način da se razgovor s ljudima koje ćete u šetnji sresti.
3. Napravite popis

To je lakše reći nego učiniti! Morate napraviti popis stvari koje morate promijeniti i učiniti. I na to se često ljudi gotovo moraju prisiliti.

To je neugodno, ali sjetite se da niste sami. Postoje mnogi koji se osjećaju usamljeno.

Napravite popis malih i velikih stvari koje morate učiniti do cilja.

Popis može možda izgledati ovako:

Registracija za aktivnosti organiziranih od strane lokalnih klubova i udruženja
Stvoriti profil na društvenim mrežama
Aktivirati stari hobi
Upisati se na fitnes ili aerobik

KOMENTARI:
Loading...