Pojmovi dijeta i tjestenina obično isključuju jedan drugi, zbog čega ljubitelji tjestenine, a ima ih mnogo, muku muče odričući se najdražeg jela kako bi smršavili.

Ali postoje načini na koji vam ovaj superpopularni ugljikohidrat može postati saveznik u mršavljenju. Omiljene tjestenine ne morate se odricati slijedite li ovih nekoliko pravila.

Jedite tjesteninu u malim količinama. Ako za vrijeme dijete izbacite hranu koju najviše volite, željećete je još više. I kada je napokon ponovno počnete jesti preješćete se. Stoga ako obožavate tjesteninu, počastite se povremeno malim količinama, a najbolje će biti da unaprijed odredite dane kada vam je dozvoljena. U danima kada ne jedete tjesteninu, probajte napraviti špagete od tikvica, okus bi vas mogao oduševiti.

Fokusirajte se na okus. Manje su šanse da ćete se prejesti ako uživate u svakom zalogaju. Isprobajte nove okuse, naprimjer, na malo ulja ispržite mali paradajz u obliku grožđa te ga pomiješajte s maslinovim uljem, bijelim lukom i svježim bosiljkom i time prelijte tjesteninu. Isprobajte novu varijantu pesta ili dodajte sosu omiljenu bjelančevinu, što će malu količinu tjestenine učiniti prilično zasitnom. Jedite tjesteninu od cjelovitog zrna. Nutricionisti preporučuju da barem 40 posto kalorija dolazi od ugljikohidrata, ali ne od prerađenih nego onih od cjelovitog zrna. Stoga probajte tako što češće jesti integralnu, odnosno smeđu tjesteninu. Obilno začinite tjesteninu raznim povrćem. Na malo ulja ispržite gljive, tikvice, paradajz i masline i dodajte tjestenini. Za tu svrhu možete ispržiti razno povrće, a za umak možete iskoristiti i povrće iz frižidera koje je izgubilo na svježini. Jedite tjesteninu kao prilog, a ne kao glavno jelo. Uz veću količinu nemasnih bjelančevina i svježeg povrća, odnosno salatu, kao prilog poslužite porciju tjestenine veličine šake začinjenu maslinovim uljem, naribanom limunovom koricom (samo ako je domaći ili ekološki uzgojen) i parmezanom. Kako biste jelo održali niskokaloričnim, kalorije moraju biti ravnomjerno raspoređene na tjesteninu i umak (50:50). Pokušajte uravnotežiti kiselkaste i slatkaste okuse.

KOMENTARI:
Loading...