Barem nekoliko puta sedmično grickajte bademe i osjetite sve njegove blagodati. Postoji odlično rješenje za napadaje grickanja zbog kojih nećete imati grižnju savjesti.

Umjesto grickalica, jedite bademe. Ne samo da su ukusni, hrskavi i zasitni nego su i zdravi, pa čak i ako ih malo previše pojedete, pojest ćete zdravu namirnicu, koja neće štetiti zdravlju organizma (zbog njegove kaloričnosti veće količine mogu debljati). Istraživanje je pokazalo da je 40 grama neprženih ili prženih badema odlično za organizam, posebno kada su u pitanju monozasićene masnoće i vitamin E, te da neće doći do debljanja.

Konkretno, 30 grama badema sadrži 161 kaloriju, oko 13 grama nezasićenih masnoća, 3,4 grama vlakana, odličan su izvor kalija, kalcija, magnezija, fosfora, željeza i spomenutog vitamina E. Također, bogati su antioksidansima koji pomažu u prirodnoj regulaciji šećera u krvi.

Konzumacija badema povećava razinu energije u organizmu te izgradnju mišićnog tkiva. Jedna šaka badema srednje veličine ima više proteina nego jedno jaje srednje veličine, a magnezij i bakar limitiraju slobodne radikale, koji ometaju mitohondrije.

KOMENTARI:
Loading...