Počnite sa lakšim treninzima tri puta sedmično, pa postepeno povećavajte i pojačavajte intenzitet i broj treninga. Budite svjesni svojih mogućnosti.

Počnite sa manjim brojem treninga, vodite računa o intenzitetu kojim vježbate, jer umor može napraviti više štete nego koristi. Trudite se da što pravilnije izvodite vježbe i da slušate instrukcije trenera.

Redovno vježbajte. Bitno je da steknete naviku i da vježbate radi zdravlja, jer ćete tako doći i do željenih rezultata. Nosite primjerenu odjeću i obuću za odabrani trening. Odjeća treba biti dovoljno komotna i udobna za vježbanje i ne smije da ograničava pokret. Patike treba da budu udobne i nikako ne vežite pertle oko članka, a za body and mind programe obuća vam neće biti potrebna.

Ne izbjegavajte zagrijavanje i istezanje, odnosno nemojte kasniti ili napuštati čas prije nego što se zvanično završi. Ne upoređujte se sa drugima. Svako je jedinka za sebe. Napredak nekada zavisi od motivacije, genetskih predispozicija, funkcionalnih i motoričkih sposobnosti i znanja. Savjet je da vodite dnevnik i tako ćete imati uvid u svoj napredak. Ne vježbajte punog stomaka, kao ni kada ste gladni. U oba slučaja može doći do smanjene koncentracije, a često se javlja i osjećaj slabosti. Bitno je da neposredno prije treninga ne konzumirate hranu koja izaziva brzo povećanje šećera u krvi. Poslije treninga preporuka je da se organizam smiri i da se nadoknadi izgubljena tečnost, pa tek onda uzme lagani obrok. Izdržite tri mjeseca. Jer kada jednom krenete redovno da vježbate, nakon tog perioda shvatićete da ste donijeli pravu odluku da budete zdraviji, aktivniji i sretniji.

KOMENTARI:
Loading...