Nakon što je prije nešto manje od dvije godine u saradnji sa modnim koncernom Luis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), koji u portfelju ima renomirane kuće poput Dior, Luis Vuitton, Givenchy i Sephore, pokrenula modnu kuću Fenty, pjevačica Rihanna odlučila ju je zatvoriti.

Luksuzni konglomerat obavezao se podržati Fenty Beauty i Fenty Skin te podržati uspješnu liniju donjeg rublja poslovne žene Savage X Fenty, uz pomoć privatnog kapitalnog diva L Catterton, no Fenty Fashion sada ide “pod ključ”.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by T: The NYTimes Style Magazine (@tmagazine)

– LVMH i Rihanna potvrđuju svoju ambiciju da se koncentriraju na rast i dugoročni razvoj Fenty ekosistema, koncentrirajući se na kozmetiku, njegu kože i donje rublje – stoji u službenoj izjavi za WWD.

Iako je njen ready-to-wear modni brend imao potencijal, Rihanna će ga staviti na čekanje dok ne dođu neka bolja vremena.

Za sve je kriva, čini se, pandemija koja je pjevačicu udaljila od Fenty ateljea u Parizu i italijanskih proizvodnih i prodajnih mjesta koja su vitalna za njen maloprodajni model direktne potrošnje.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by T: The NYTimes Style Magazine (@tmagazine)

Za Rihannu, koja je ranije izjavila da zna što je ušlo u izradu svakog pojedinog komada i “ako ona ne može nositi svoje stvari, to jednostavno neće uspjeti”, ovo “odvajanje” tokom razdoblja inkubacije za nju se pokazalo preskupim.