Umor je često uzrokovan stresom, nedostatkom vježbanja, ali i zbog loše ishrane ili radnog okruženja pa može da se pojavi u najnepovoljnijim trenucima.

Na svu sreću, postoje načini kako da podignete energiju bez kafe.

Odspavajte 20 minuta

Istraživanja pokazuju da je samo 20 minuta drijemanja potrebno kako biste se probudili produktivniji i energičniji da biste mogli da nastavite tamo gdje ste stali. Odmarajte se na tamnom mjestu bez ometanja. Nakon odmora umijte se hladnom vodom i izađite u kratku šetnju.

Sjedite uspravno

Istraživanja su pokazala da sjedenje u uspravnom položaju pomaže u borbi protiv umora zato što se poveća nivo kisika u našoj krvi. Druga istraživanja pokazala su da su ljudi koji sjede ravno skloni boljem raspoloženju i doživljavaju manje negativnih emocija u poređenju sa onima koji sjede u pogrbljenom položaju.

Dobro se nasmijte

Smijeh ima mnoge zdravstvene koristi, a jedno od njih je da nas čini energičnijim i budnijim. Kad se smijemo udišemo vazduh bogat kisikom koji stimuliše naše srce i mišiće i povećava nivo endorfina u našoj krvi. Kao rezultat toga, smijeh nam pruža više energije.

Pomirišite štapić cimeta

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...