O modnom utjecaju kultne hit serije iz 90-ih “Seks i grad” suvišno je govoriti.

Zahvaljujući ulozi u njoj i nezaboravnim kreacijama koje je nosila, glumica Sarah Jessica Parker je i do danas zadržala status modne ikone. Koliki je modni utjecaj ovog TV ostvarenja i 16 godina nakon što se prestalo snimati, pokazuje i to što je jedna haljina iz njega nedavno prodata za čak 119.000 dolara. 

Stoga su sve ljubiteljice mode, ali i modni brendovi s oduševljenjem prihvatili vijest o snimanju 10 novih epizoda pod naslovom “And Just Like That”.

Utrka predstavnika modne industrije da njihovi brendovi budu izabrani da obuku glavne junakinje je zvanično počela. O tome svjedoči i naslov “The Guardiana”: “Moramo biti u ovoj seriji: Modni brendovi se takmiče za “ulogu” u “Seks i gradu”. U pratećem tekstu modni insajderi, preduzetnici i PR menadžeri pojašnjavaju koliko je velika prilika za brendove da imaju svoje mjesto u seriji, koja je imala veliku ulogu u kreiranju stila 90-ih, a očekivanja su da će veliki utjecaj imati i u tekućoj deceniji. Ne zaboravimo i da su brendovi usljed pandemije došli u nezavidnu situaciju, te bi im ova vrsta promocije dobro došla. 

Naime, u situaciji kada su prodavnice zatvorene, a brendovi bilježe pad prodaje, kada su crveni tepisi i glavni modni događaji otkazani, modna industrija u televiziji, ponovo glavnom izvoru zabave, vidi način da pokaže svoje kreacije i proizvode. TV serije, uzimajući u obzir njihov trenutni uspjeh i kvalitetnu produkciju, izgledaju kao najsigurniji način predstavljanja.

– Televizija nam je trenutno veoma važna. Pogotovo ove godine kada crveni tepisi nisu isti. Kada se najavi nova produkcija, gledamo kako da dođemo do tima. Kostimografi su VIP stilisti ovog vremena. Ali „Seks i grad“ izazvao je još veće uzbuđenje, jer je to serija u kojoj moda igra ključnu ulogu- ističe Daisy Hoppen, stručnjakinja za odnose s javnošću, čiji klijent je dizajnerica Molly Goddard.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Elle Slovenija (@elleslovenija)

Jedno je sigurno, kostimografa koji bude izabran da radi na novim epizodama i da stil junakinja prilagodi ovom vremenu očekuje veliki izazov.

– Devedesete su se ticale mode pune pokreta i dizajnera, od dekonstrukcije do grungea, od Margiele do McQueena. Bilo je mnogo prilika za kostimografkinju Patriciu Field. Suprotno tome, u 2020. situacija je kod mnogih fluidna. Dakle, uhvatiti duh vremena koristeći modu bit će pomalo teško. Ne mogu da zamislim ove djevojke u kombinezonima- rekla je Valerie Steele, kustos Muzeja modnog tehnološkog instituta u New Yorku.

Novo vrijeme donijelo je i nove tokove u modi. Održivost je postala imperativ, kolekcije sve više naginju rodnoj fluidnosti, a nezavisni brendovi imaju isti udio popularnosti kao i establirane modne kuće. S toga je se već povela rasprava o tome da li će se Carrie odreći svojih omiljenih “manolica” u korist udobnosti para patika.