Koliko košta vjenčanje?

Prosječno vjenčanje danas u Americi košta preko 30.000 dolara, a izdaci za ovaj svečani čin i dalje imaju trend rasta.

U prošloj godini, parovi su za vjenčanje potrošili u prosjeku 31.213 dolara, piše u Knot sudiji, a prenosi portal money.cnn. Ovo predstavlja povećanje za 4% u odnosu na 2013. kada je taj trošak iznosio 29.858 dolara. Zakup prostora i organizacija i dalje zauzima najveći dio budžeta, u prosjeku 14.006 dolara. Potom slijede zaručničko prstenje sa 5.855$ i bend, koji košta 3.587. Prosječna cijena cateringa po jednom gostu iznosila je 68$

Knotovo istraživanje obuhvatilo je 19 stavku u budžetu, od čega su dvije kategorije pojeftinile u odnosu na 2013.: pozivnice (439$ u poređenju sa 443$) i ukrasi (275$ u odnosu na 281$)

Razlog pada cijene pozivnica je mogućnost elektronskog slanja pozivnica te specijalizovanih web siteova za vjenčanja, prema izjavi Dhanusha Sivajee, izvršne potpredsjednice marketinga u Knotu.

Parovi koji su se vjenčavali na Manhattanu su morali potrošiti najviše, u prosjeku 76.328$, ali to je znatno manje u odnosu na prosječnih 86.916$ koliko su morali izdvojiti u 2013. Najmanje se troši u državi Utah, u prosjeku 15.257$.

Kada je pokrivanje troškova u pitanju, roditelji mladenke su pokrivali 43% troškova prošle godine, dok približno isti iznos plaćaju sami mladenci.

I dok parovi troše više na vjenčanja, gosti, s druge strane, daju poklone manje vrijednosti. Ove godine, oni će trošiti prosječno 106$, prema istraživanju American Express Spending & Saving Tracker, što je manje na 2013. godinu kada je prosječna vrijednost poklona iznosila 109 dolara. Njujorčani će trošiti prosječno 172$,  gosti na Floridi 148$, a u Kaliforniji 116$.

Vrijednost poklona takođe zavisi i od vrste odnosa sa mladencima – oni koji su nekoj vrsti familijarnog srodstva potrošiće 142$, dok če prijatelji i kolege platiti u prosjeku 90 dolara za poklon.

Jedna trećina gostiju planira mladencima dati gotovinu, dok će 32% gostiju pokloniti nešto neobično. Poklon bonovi, novaz za bračno putovanje ili donacije se takođe često nalaze na spisku poklona.

I dok je sezona vjenčanja na pomolu, eksperti kažu kako gosti mogu očekivati više personalizovane seremonije i prijeme.

“Parovi traže načine, velike ili male, da taj čin učine jedinstvenim, na svoj poseban način” kaže Lauren Iannotti, izvršna urednica u “Brides magazine”. “Vrlo često to znači neke potpuno inovativne stvari”. Ona kaže da parovi često unajmljuju afirmisane slikare da kreiraju originalne kulise za ceremonije ili lokalne umjetnke da “uživo” oboje zabavu. Sada preovladavaju metalne konstrukcije na podijumima za vjenčanja. Pomama za bakrom kojim se dekorišu domaćinstva prenijela se i na trište za vjenčanja.

Danas su i svadbene torte puno drugačije i naprednije. Nije više dovoljan spoljašnji lijep izgled. “Kreativna unutrašnjost torte je nešto što viđamo sve češće”, kaže Iannotti

Iako parovi nastoje da naprave vjenčanje za ograničeni broj zvanica, to nikako ne znači da svoje posebne trenutke ne žele da podijele sa ostatkom svijeta. Kim Forrest, urednica u WeddingWireu kaže kako mladenci angažuju konsultante iz oblasti društevnih mreža kako bi osigurali da se fotografije postave i taguju na ispravan način. WeddingWire je nedavno pokrenuo specijalni hashtag generator koji koristi informacije o mladencima i njihovom vjenčanju i automatski postavlja 26 hashtagova. “Sada možete uživo twittovati vaše vjenčanje”, kaže Forrest.

KOMENTARI:
Loading...