Ukoliko tražite savjet kako da ostanete u formi, kao i kako da održite zdravu tjelesnu težinu, jedno od općeprihvaćenih načela o kalorijama je da bi žene trebale unijeti 2.000 kalorija po danu, dok za muškarce taj broj iznosi oko 2.500.

Iako su istraživanja pokazala da su ove brojke tačne, dob osobe je bitna pri unosu tog broja kalorija.

Statističar sa Univerziteta UCLA Nathan Yau analizirao je podatke iz američkog ureda za zdravstvo kako bi saznao kako dob utječe na to koliko osoba može da unese kalorija tokom dana kako bi održala zdravu tjelesnu težinu.

Yau je u istraživanju uračunao da li jeosoba aktivna ili umjereno aktivna ili je sjedeći tip osobe prije nego je dao tačne brojke.

Žene sjedilačkog načina života bi trebale unijeti 1.800 kalorija dnevno i to ako su u dobi između 25 i 30 godina, a ako imaju 50 i više godina, taj broj bi trebao iznositi 1.600 kalorija.

Žene s aktivnim stilom života mogu unositi i 2.400 kalorija dnevno ako imaju 20 i 30 godina, no u dobi od 60 godina bi trebale unositi 2.000 kalorija.

Muškarci sjedilačkog načina života mogu unijeti do 2.400 kalorija između 25 i 30 godina, no u 60-im godinama bi trebali unositi 2.000.

Muškarci s aktivnim stilom života mogu unijeti i do 3.000 na dan ako su u svojim dvadesetim godinama, dok taj broj treba biti 2.600 kada dođu do 60 godina starosti.

Nutricionisti preporučuju da umjesto da se samo fokusirate na kalorijske kontrole, trebali biste i redovno vježbati i jesti uravnoteženu i raznovrsnu prehranu, kao i piti puno vode.

KOMENTARI:
Loading...