Prema istraživanju koje je objavljeno u New England Journal of Medicine kontinuiranom konzumacijom već samo 100 grama voća dnevno možete produžiti vaš životni vijek i za nekoliko godina.

Definitvno vas ne iznenađuje činjenica da je voće zdravo i kako bi ga svaka osoba trebala uključiti u svoj jelovnik.

Međutim, vjerovatno niste svjesni činjenice koliko je voće zaista zdravo i da redovna konzumacija voće može direktno uticati na produženje vašeg životnog vijeka.

Prema istraživanju koje je objavljeno u New England Journal of Medicine kontinuiranom konzumacijom već samo 100 grama voća dnevno možete produžiti vaš životni vijek za nekoliko godina.

Na činjenicu koliko je jednostavno uticati na produženje životnog vijeka ukazuje informacija da jedna jabuka srednje veličine teži oko 100 grama.

Istraživači su 7 godina pratili životne navike više od pola miliona odraslih kineskih osoba.

Istraživanjem su utvrdili da su osobe koje su dnevno prakticirale pojesti i samo jedan komad voća smanjile njihov rizik od smrti koja je posljedica srčane bolesti. Navedeni rizik umanjen je za čak 30 posto, prenosi index.hr.

U istraživanje su bile uključene i muške i ženske osobe, pušači i nepušači, osobe koje izvode fizičke aktivnosti, ali i one koje ih ne izvode.

Uobičajeno je promatrana grupa ljudi konzumirala voće poput jabuka i naranča.

Utvrđeno je kako izbor voća nije presudan za krajnji pozitivan rezultat konzumacije istoga, ali je presudno da se prije konzumacije voće termički ne obrađuje.

Ukoliko vam svježe voće nije dostupno adekvatni izvor vašeg zdravlja možete potražiti i u zamrzivaču. Prema nekim spoznajama svježe zamrznuto zrelo voće ponekad sadrži mnogo više kvalitetnih nutritivnih sastojaka u odnosu na voće koje određeni vremenski period stoji na policama trgovina s prehranom.

Ukoliko se odlučite za konzumaciju voća u obliku smoothieja kojeg niste samostalno pripremili obratite pažnju da se u njemu ne nalaze i dodatni nepotrebni šećeri.

KOMENTARI:
Loading...