Ovogodišnje takmičenje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 miliona ljudi, objavili su organizatori iz Evropske unije radiotelevizija (EBU).

Veliko finale održano 22. maja u Rotterdamu imalo je 40,5 posto učešća u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019.

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj grupi od 15 do 24 godine share gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine.

Eurovizijska sedmica, koja uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 miliona gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019.

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 miliona ljudi, najviše u zadnjih 10 godina.

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 miliona ljudi. No niko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći share u odnosu na bilo koje tržište – iznenađujućih 99,9 posto.

Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7,8 miliona.