- Oglas-

Ime Harisa Dubice, producenta i reditelja muzičkih spotova porijeklom iz Sanskog Mosta čija stalna adresa je Švicarska, poznato je i poštovano na cijeloj balkanskoj sceni.

Njegov potpis na videouratku je garancija uspjeha i san mnogih mladih umjetnika. Nakon više od decenije saradnje sa poznatim muzičarima, sportistima, glumcima sa naših prostora, njegov rad osvaja evropske okvire.

Više puta je dobijao nagrade za spot godine u Švicarskoj, a novo priznanje mu je donijela režija spotova za pjesme “Noć” Jale Brata i Have i “Mit Mir” Loredane i Mozzika. Naime, oni su trenutno najgledaniji u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj.

– Čast mi je da se nakon 15 godine karijere na Balkanu moj rad cijeni i na evropskom tržištu. Da mi je neko prošle godine rekao da ću uraditi najgledanije evropske spotove, ne znam da li bih mu vjerovao, pogotovo što sam te izvođače i privatno slušao i sad sam njihov saradnik – kaže Haris Dubica.

U dosadašnjoj karijeri je imao više od 400 projekata, no prepoznatljivost je stekao saradnjom sa Dinom Merlinom, za kojeg je uradio odlične spotove za numere “Deset mlađa”, “Individualizam”, “Rane” i “Sve dok te bude imalo”.

– Prisutan sam na regionalnom tržištu, ali i u Švicarskoj, Njemačkoj, Austriji, Belgiji, Americi. Lakše mi je nabrojati s kim od javnih ličnosti nisam radio u regionu, nego s kim jesam. Od sportista tu su Nikola Jokić, Edin Džeko, Boban Marjanović, Miralem Pjanić, glumaca Dragan Bjelogrlić, Emir Hadžihafizbegović, Nikola Kojo, Armin Omerović, Enis Bešlagić, od muzičara Dino Merlin, Loredana, Dženan Lončarević, “Zabranjeno pušenje”, Dardan, Hava i mnogo drugih – nastavlja reditelj.

Dubica uvijek ima pune ruke posla i angažiran je na nekoliko projekata istovremeno. Otkrio je i gdje pronalazi inspiraciju za sve što radi.

– Trenutno pripremam više muzičkih spotova za strano, kao i za domaće tržište, za neke od najvećih zvijezda, ali o tome sada ne mogu pričati detalje. Također radim na dokumentarnom filmu, kao i na nekim reklamama, a privodim kraju i svoju prvu knjigu. Uvijek sam bio kreativan, puno čitam, puno gledam filmove i ne želim da se ponavljam. Uvijek sam u potrazi za novim idejama jer želim da mi se projekti razlikuju – ističe Haris.

Kazao nam je i svoj stav po pitanju široko rasprostranjenog mišljenja da se danas muzika više gleda nego sluša.

– Dobra pjesma će proći i bez spota. Loša pjesma neće ni sa dobrim spotom. Muzički spot je, opet, reklama za pjesmu i utisak te pjesme može postati bolji sa dobrim spotom. Vizualizacija je bitna u vremenu gdje svi mi svaki dan provedemo par sati gledajući u ekrane – zaključuje uspješni reditelj i producent.