Djeca u Evropi bombardovana su skrivenim digitalnim reklamama i marketingom koji promoviše masnu, presltku i preslanu hranu koja loše utiče na njihovo zdravlje i pojačava problem gojaznosti u ovom dijelu svijeta, saopštili su stručnjaci Svjetske zdravstvene organizacije.

Istraživači, koji su došli do ovog zaključka, pozvali su društvene zajednice i institucije da zaštite djecu od reklamnih poruka na društvenim mrežama koje su sadržane u igricama poznatim kao “advergejms”, kao i zaštitu djece kroz druge medije. “Advergejm” je video-igrica koja na neki način sadrži reklamu za proizvod, uslugu ili kompaniju.

Neke igrice su stvorene samo sa svrhom reklamiranja kompanije i one se distribuišu besplatno kao marketninški alat.

U drugim slučajima, kompanija se može javiti kao sponzor neke igrice u koju će biti ugrađena reklamna poruka tako što, na primjer, glavni lik iz igrice pije određeno piće ili prolazi pokraj znaka neke kompanije.

KOMENTARI:
Loading...