Skoro tri sedmice su prošle od Nove godine, splasnula je praznična euforija, računi iz decembra – a trošilo se i za Novu godinu i za Božić– dolaze na naplatu.

Dobar dio ljudi već je pogazio novogodišnje odluke da će, primjerice, prestati pušiti ili redovno vježbati. Pa još i ponedjeljak.

Formula je to za najdepresivniji dan u godini, treći ponedjeljak u januaru. Najdepresivniji dan u godini zapravo je marketinški trik koji je započeo kao otkriće nastavnika Klifa Arnala sa Univerziteta u Kardifu. No ubrzo se ispostavilo da je riječ o marketinškoj kampanji, a univerzitet se distancirao od “otkrića” i “naučnika”. Ali znali su marketinški gurui da ima nešto, osim vremena, tmurno u januaru.

Iščekivanje praznika, period koji danas počinje već u jesen, pa onda i vrhunac euforije, ostaviće mnoge ljude u januaru bezvoljnima. Iako se naziv depresija koristi za bilo kakvo loše raspoloženje, tačnije je reći da je kod mnogih ljudi tek riječ o emotivnoj ispražnjenosti. Pogotovo kad se uz to veže i objektivno teško vrijeme opšte besparice. Stručnjaci savjetuju da se bude blaži prema sebi, da očekivanja budu realnija, čime se izbjegava razočaranje. Može se i racionalnije planirati potrošnja, ali i prihvatitii da je sada, eto, takvo stanje, ali da će proći. Situaciju nekada ne možemo promijeniti, ali način kako se nosimo s njom možemo, pišu Nezavisne.

KOMENTARI:
Loading...