Talgo garniture vozova bit će u narednom periodu uvedene u saobraćaj, potvrđeno je za portal Radiosarajevo.ba u Željeznicama Federacije BiH.

Da vas podsjetimo, proteklih dana objavljena je nezvanična informacija kako od jula na pruge stižu Talgo vozovi, s kojima ćemo, kako je navedeno, putovati i do 160 kilometara na sat, a putovanje do Zagreba skratit će se za dva sata.

 

Doznali smo iz Uprave i kako su radovi na obnovi 36 km pruge Sarajevo-Bradina, vrijedni 25,5 miliona eura, u završnoj fazi. Obnovom ove dionice, tzv. južna pruga od Sarajeva do Čapljine bit će kompletno obnovljena. Iz Željeznica tvrde da su svi prelazi osigurani i ističu kako je “ važno je naglasiti da su od decembra 2015. god. potpisani i ugovori sa nekim općinama o održavanju putnih prelaza, što do sada nije bila praksa.”

 

Na naše pitanje šta se dogodilo u protekle dvije godine otkako je došao novi menadžment, pogotovo imajući u vidu nedavno objavljeni izvještaj Ureda za reviziju u FBiH, odgovorili su nam sljedeće:

 

“U protekle dvije godine poslovanja JP Željeznice FBiH predvođene novim menadžmentom izmirile su oko 60 miliona nasljeđenih obaveza od bivših uprava, a kompanija je u poziciji da održava tekuću likvidnost i to bez novih kreditnih zaduženja. Podsjećamo da je iznos ukupnih nasljeđenih obaveza Željeznica po svim osnovama oko 700 miliona KM. Ukoliko se izuzmu troškovi amortizacije koji su na godišnjem nivou oko 30 miliona KM, Željeznice FBiH su poslovale u 2015. godini i 2014. godini pozitivno.”

 

Navodi se kako su prihodi povećani, a toškovi smanjeni. Osigurana je redovna isplata plata radnicima, pa, dodaju, “nema više štrajkova, koji su u proteklom periodu narušavali poslovanje kompanije”.

 

Po osnovu javnih doprinosa u šta spadaju obaveze prema Zavodu za PIO, Zavodu za zdravstveno osiguranje, Fondu za nezaposlene, u periodu 2014. – april 2016. uplaćeno je oko 26 miliona KM. Poručili su i kako su povećali prevoz za oko 600.000 tona roba, što je rezultiralo povećanjem transportnih prihoda u iznosu od devet miliona KM. Štedjeli su, navode, tako što su nabavke sveli na minimum i uglavnom su koristili “zatečene zalihe”.

 

Uštede u poslovanju su takođe napravljene i smanjenjem broja zaposlenih tzv. “prirodnim odlivom”. Broj zaposlenih prije tri godine bio je 3.773 , a ove godine radi 3.494 radnika. Na ova mjesta nisu primani novi zaposlenici, nego je, tvrde u ŽFBiH, unutrašnjim raspoređivanjem povećana produktivnost rada.

KOMENTARI:
Loading...