Nakon što je Federalna televizija preksinoć u udarnom terminu, u 20.25 sati, emitirala dokumentarni film „Pussy Riot: Punk molitva“, s necenzuriranim scenama grupnog seksa, jučer je reagirala i Regulatorna agencija za komunikacije BiH (RAK).

Plaćanje takse 

Vijest o orgijama u programu FTV-a prenijeli su domaći, ali i regionalni mediji, a potom su na društvenim mrežama uslijedile brojne osude i komentari u smislu „onda traže da se plaća RTV taksa, zašto, da umjesto naučnih, edukativnih emisija, gledamo porniće“.

Amela Odobašić, rukovoditeljica Odjela za odnose s javnošću RAK-a, u odgovoru na upit za naš list navodi da je Agencija jučer odmah reagirala i da su poslali pismo Federalnoj televiziji.

– Agencija je poslala pismo u kojem je dala stanici (FTV, op. a.) period od sedam dana da se izjasni – kazala je Odobašić.

Na osnovu spornog filma, iz RAK-a su, kako je pojasnila Odobašić, od FTV-a tražili da se izjasni po više osnova.

– Preliminarna ustanovljena moguća kršenja odnose se na prekršaje Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama. Prema članu 22., obaveza je zaštita maloljetnika i kategorizacija sadržaja, a za koje je vjerovatno da bi mogli ugroziti fizički, psihički ili moralni razvoj maloljetnika – navedeno je u dopisu RAK-a.

Razvoj maloljetnika

Također, RAK-u je sporan i raspored te označavanje sadržaja u svrhu zaštite maloljetnika prema članu 25. Iz Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama, vrlo je vjerovatno da je FTV prekršio i član 24., koji se odnosi na sadržaje koji bi mogli ugroziti fizički, psihički ili moralni razvoj maloljetnika.

– Pružalac medijske usluge osigurat će zaštitu maloljetnika od sadržaja za koje je vjerovatno da bi mogli ugroziti razvoj, bilo tehničkom zaštitom ili odgovarajućim rasporedom i označavanjem sadržaja – kaže Kodeks RAK-a.

U programskoj shemi FTV-a nije bilo nikakvih oznaka: ni 12, 16 ili 18 plus, kao ni oznake za roditeljsku pažnju (RP).

Odgovor FTV-a novinaru „Avaza“

Povodom emitiranja filma, naši novinari obratili su se za komentar nadležnim urednicima FTV-a, ali smo dobili odgovor koji se uopće ne tiče toga. Ne ulazeći u razloge višemjesečne harange FTV-a protiv lidera SBB-a, kojeg spominju u svom odgovoru, njihov tekst objavljujemo u cijelosti.

– U ovom slučaju radi se o gruboj manipulaciji svojstvenoj „Dnevnom avazu“ i Fahrudinu Radončiću, koji je prijeteći našem novinaru prije dva dana u hodnicima Suda BiH najavio diskreditaciju Federalne televizije, a zbog izvještavanja o sudskom procesu u kojem je optužen za ometanje pravosuđa i bojazni da će Federalna televizija objaviti svjedočenja u kojima se problematizira motiv za ubojstvo i porodične veze jednog od protagonista sarajevskog kriminalnog miljea – odgovorili su sa FTV-a.

KOMENTARI:
Loading...