Tu se radilo o kasičnoj i unaprijed isplaniranoj prevari. Zvali su danima, došli u petak poslijepodne i na brzinu potpisali ugovor, odvezli očev passat, a njemu ostavili neispravan peugeot, počinje svoju ispovijest M.S. iz Maglaja te dodaje da je sve počelo objavljivanjem oglasa na pik.ba kojim je njegov otac N. S. prodavao, odnosno mijenjao passat vrijedan 8.000 za neki drugi auto uz doplatu.

– Zvali su oca od ponedjeljka, a nakon što su mu pisali na pik.ba sa profila pod imenom leona6, koji je registrovan u Brčkom. U petak poslije podne taj muškarac je nazvao oca, rekao da su došli iz Brčkog po auto i da su u Maglaju, priča M.S. te pojašnjava da je bila dogovorena zamjena i doplata razlike. Međutim, kako je njegov otac bio u Tuzli, rekao je da dolazi za dva sata, a taj muškarac je tražio da, ipak, pogleda auto.

Nije otvarao vrata

– Otac mu je dao moj broj, pa sam otišao na Maglajsku petlju i tamo zatekao njih dvojicu u peugeotu. Vozili su za mnom do naše kuće. Deblji i niži čovjek je rekao da je iz Gradačca, ali se nije predstavio, a identitet druge osobe, tog M.S, za kojeg se ispostavilo da je iz Vukosavlja, saznali smo tek kasnije u osiguravajućoj kući kad se pravio kupoprodajni ugovor, ističe naš sagovornik.

Uslijedilo je, kako kaže, njihovo pregledanje passata, koje je trajalo više od sat. Uz napomenu kako smatra da su čekali da se približi kraj radnog vremena, naš sagovornik zaključuje da je “prevara bila smišljena još od prvog javljanja”. Kada je došao otac (N.S), kupci su ih, ističe naš sagovornik, na sve moguće načine požurivali da se potpiše ugovor i izvrši prepis vozila, ne dajući im vremena da pregledaju peugeot.

– Tvrdili su da je ispravan, a niski crni gospodin je kazao da to garantuje, dodaje M.S. te pojašnjava da su tada otišli do osiguravajuće kuće da naprave ugovore i tek tad saznali identitet kupca iz Vukosavlja koji je potpisao ugovor i platio dogovorenih 500 eura.

Međutim, kada je sve završeno, M. S. i N. S. pokušali zaključati peugeot, ali nije radila centralna brava, pa su auto odvezli na servis gdje se ispostavilo da je auto bio poplavljen, te da ništa od elektronike kao većina i dijelova na motoru nije ispravno.

– Otac je pozvao tog čovjeka i rekao mu to, a on je ugasio telefon. Nakon toga smo još jednom uspjeli stupiti u kontakt, ali nam je tad kazao da su passat zamijenili za neko drugo auto, navodno u Gradačcu. Više nismo uspjeli stupiti u kontakt sa njim, pa smo otišli u Vukosavlje, te u Policijskoj stanici pokušali doznati gdje stanuje kupac.

– Ta dva policajca u stanici sve vrijeme su tvrdila da ga ne poznaju, ali su se, ipak, kao, dosjetili ko je, te nam rekli da odemo u obližnju slastičarnu, a da će oni otići po njega i dovesti ga na razgovor u stanicu. Nakon desetak minuta su došli i rekli da ne mogu ići po njega. Sumnjivo nam je bilo što se policajci skoro pola sata premišljaju dok kažu da poznaju čovjeka koji živi stotinjak metara od PS-a, a istovremeno su nam ljudi, koje smo zatekli u slastičarni, odmah kazali gdje stanuje, priča nam M. S, te dodaje da su, vidjevši da policija neće ništa da poduzme, otac i on otišli na vrata kupca, ali niko nije otvarao. Passat koji je uzet od njih bio je parkiran u garaži, a komšinica koja živi u kući pored rekla im je da je prije pet minuta vlasnik otišao iz njene avlije u svoju kuću. Čekali su pola sata, ali on nije izašao, te su ponovo pozvali PS Vukosavlje i zatražili da dođu i zovnu kupca kako bi razgovarali sa njim.

– Međutim, oni su rekli da će doći samo ako on pozove policiju, gdje su po drugi put dokazali da neće ili da ne žele da rade svoj posao i da nešto muljaju. Nikako mi nije jasno da dva lokalna policajca ne znaju čovjeka koji živi u tako malom selu 100 metara od policijske stanice, kaže naš sagovornik.

Iz CJB-a Doboj nam je potvrđeno da se N. S. obratio pripadnicima Staničnog odjeljenja policije Vukosavlje, te istakli da je za ovaj slučaj nadležna policija u Maglaju, jer je tamo izvršena zamjena.

– Oni su upućeni da podnesu prijavu u tu Policijsku upravu, kao i da imovinsko-pravne odnose rješavaju putem Suda, istakli su iz CJB-a Doboj, a naš sagovornik kaže da je njegov otac išao i u PS Maglaj. To nam je potvrđeno i u toj policijskoj stanici, odakle su nam pojasnili da u ovom slučaju policije ne može ništa uraditi.

– Dogovorili su se, potpisali ugovor, svaki od njih je ispunio svoj dio obaveze – zamijenili su vozila, za passat je doplaćeno, i razišli su se. To je sve legalno, istakli su iz PS-a Maglaj, te dodali da je druga stvar to što su povjerovali da je peugeot ispravan i nisu to provjerili na vrijeme.

– Ako smatraju da su oštećeni, a po svemu sudeći to misle, mogu jedino podnijeti privatnu tužbu protiv tog čovjeka, precizirali su iz maglajske policije. Upravo to je i najavio naš sagovornik.

– Mi smo angažovali advokata i protiv M. S. ćemo podnijeti privatnu tužbu. To je čista prevara, zaključuje naš sagovornik ne sporeći da su peugeot trebali prvo odvesti u servis, pa onda potpisivati ugovor. Međutim, ponavlja, garantovali su im da je ispravan, a oni su im, nažalost, povjerovali. Nama se javio da podijeli svoje iskustvo.

Na kraju dodaje da nikad poslije više nisu uspjeli stupiti u kontakt sa svojim kupcem jer je njegov telefon isključen. Također, i mi smo u više navrata pokušali putem telefona stupiti u kontakt sa njim, ali bez uspjeha.

KOMENTARI:
Loading...