Direktor društvene agencije Munja, nekadašnje Omladinske informativne agencije,  Jan Zlatan Kulenović kazao je za Fenu da je nezaposlenost najveći problem mladih, a kao osnovni razlog naveo je zastarjeli obrazovni sistem i lošu metodologiju koja ne daje daje dobre rezultate i  ne može osposobiti mlade za tržište rada.

Agenicija Munja je etablirana informativna agencija koja je fokusirana na pomoć mladima, što znači razvijanje određenih znanja, vještina i kompetencija koje pomažu mladima u traženju posla.

Kulenović ističe da je kroz programe agencije u zadnjih 15 godina prošlo više od 65 hiljada mladih iz svih područja BiH te da je glavna funkcija agencije informiranje mladih, kao i motiviranje i aktiviranje  mladih u traženju posla.

Posebno naglašava hoću.ba platformu  koja nudi oglase, ali i mnoge motivirajuće priče koje mladima mogu služiti za primjer.

Naglašava da trenutna društvena situacija uzrokuje odlazak mladih u inostranstvo, i ne vidi načina da se taj trend zaustavi. Također smatra da je veliki problem i neaktivnost mladih, odnosno nedostatak njihove participacije u smislu udruživanja u omladinske organizacije.

Kulenović je rekao  da je premali broj mladih koji su involvirani  u politiku, odnosno da je tek njih sedam posto član neke političke partije. No,  ističe da nije problem interes mladih ako im se kreira format u kojem mogu participirati.

KOMENTARI:
Loading...