Pjesma “Ljubav je”, ovogodišnja predstavnica BiH na Eurosongu zauzima treće mjestu po izboru publike, tačnije po broju pregleda na Youtubeu.

Veliki broj pregleda na Youtubeu ne implicira nužno i odličan plasman pjesme na samom takmičenju, ali zanimljivo je pogledati koja je to pjesma koja privlači najveći broj publike. U obzir su uzeti pregledi videa na službenim Youtube kanalima: na eurovizijskom ili na kanalima izvođača.

Peto mjesto zauzima Armenija. Iveta s pjesmom LoveWave broji 900.000 pregleda na službenom kanalu takmičenja.

Na četvrtom mjestu se našla predstavnica Hrvatske Nina Kraljić. Pjesma “Lighthouse” broji više od 910.000 pregleda. Odlične reakcije na pjesmu ne prestaju, a kladionice Ninu smještaju na visoko četvrto mjesto, piše Eurosong.hr.

Visoko treće mjesto zauzimaju predstavnici naše zemlje. Pjesma “Ljubav je” ima više od 970.000 pregleda i time su Dalal, Deen, Ana Rucner i Jala trenutno pozicionirani kao najpopularniji predstavnici iz regije.

Drugo mjesto, s više od 3,2 miliona pregleda, zauzima Sergey Lazarev s pjesmom “You are the only one”. Ruski predstavnik slovi za glavnog konkurenta za najviše mjesto finala Eurosonga – trenutno je drugi na kladionicama.

Prva pjesma s najviše pregleda na Youtubeu je pjesma koju izvodi predstavnik Poljske Michal Szpak pod nazivom “Color of your life”. Pjesma ima 3,9 miliona pregleda na Youtube kanalu samog predstavnika, dok na službenom eurovizijskom Youtube kanalu bilježi 1,2 miliona klikova.

Podsjećamo da još uvijek nisu predstavljene sve pjesme koje će se takmičiti na ovogodišnjem Eurosongu u Štokholmu, te da se brojke konstantno mijenjaju.

KOMENTARI:
Loading...